
Până la această numire, Alexandra Dimitriu a ocupat, din 2012, poziția de Managing Director Starcom România. De-a lungul unei cariere începute acum 15 ani, tot în Starcom, AlexandraDimitriu a supervizat, în calitate de account director, activitatea de media a unor clienți de calibru, cum ar fi contul Procter&Gamble, coordonat integral pentru România, dar și pentru alte 7 țări din regiune.
Alexandra Dimitriu: “Starcom a fost pentru mine cea mai frumoasă poveste de dragoste… profesională. O poveste minunată despre evoluție, descoperire și maturizare, despre nenumărate povești de succes și la fel de multe lectii învățate, despre bucurii și prietenii pentru o viață. Am acceptat această nouă provocare cu entuziasm și cu convingerea că, alături de echipele excepționale din cele trei agenții de media din Grup și cu sprijinul echipei manageriale a Publicis Groupe România, putem scrie o nouă poveste de succes”.
Publicis Groupe România este format din agențiile: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și nou-lansata Spark Foundry.
Împreună, agențiile de media din cadrul Publicis Groupe România (Zenith, Starcom și Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer din piață, având un portofoliu de peste 100 de clienți, o treime din aceștia fiind lideri locali de business în domeniile lor.
Unele dintre cele mai cunoscute produse realizate de către agențiile de media din cadrul Publicis Groupe Romania sunt infograficele privind consumatorii din România, Consumer Report, AdForecast, studiile dedicate Black Friday și studiile despre influenceri. Recent, printr-un parteneriat exclusiv între echipele Starcom, Zenith și GlobalWebIndex, cel mai mare studiu global privind consumatorii digitali conține, în premieră, și date privind consumatorii din România.
În noua poziție, Alexandr Dimitriu va colabora îndeaproape cu doi Brand Leads – Loredana Baracu – Zenith și Valeriu Galani – Spark Foundry.
Noul Brand Lead al Starcom Romania va fi anunțat în perioada imediat următoare.