FacebookTwitterLinkedIn

Alina Silvestru, Channel Marketing Coordinator Epson România și Bulgaria: „Epson România se află într-o fază de dezvoltare accelerată și consolidare a businessului pe piața locală, iar pentru a ne atinge aceste obiective avem nevoie de un partener cu expertiză solidă în comunicare corporate și de brand. Graffiti PR ne-a convins atât cu experiența de comunicare pentru branduri de tehnologie, cât și prin portofoliul de servicii integrate pe care le oferă. În perioada următoare ne vom concentra eforturile în comunicarea digitală, astfel că experiența echipei în new media a contat enorm”.

Epson este un lider global în tehnologie.  Compania are ca scop inovația și depășirea așteptărilor clienților în materie de inkjet, comunicare vizuală, accesorii și robotică.

Sorina Mihail, Communication Director Graffiti PR: „Pentru noi, câștigarea pitch-ului Epson este o reușită cu totul specială, pentru că tot procesul s-a derulat când deja echipele lucrau de acasă, iar brieful a părut chiar mai dificil. Suntem bucuroși că am convins atât echipa locală, cât și pe cea regională cu un produs de agenție solid, dar mai ales pentru că vom putea aduce mai multă culoare în comunicarea liderului pieței de videoproiectoare”.