FacebookTwitterLinkedIn

GSP TV a fost lansat în iulie 2008, ca un canal de sport care difuza în principal meciurile de fotbal din Liga 1 ale căror drepturi erau deținute atunci de consorțiul Intact și RCS&RDS. În prima lună de existență, GSP TV a avut o audiență medie de 4.000 de telespectatori pe minut (urban), fiind distribuit numai în rețeaua de cablu RCS&RDS.

Analizând audiențele lunare din momentul lansării și până când „și-a dat sufletul”, se poate spune că GSP TV s-a născut și a murit pe același rating urban, 4.000, repectiv 6.000 de telespectatori pe minut.   

În a doua lună de emisie (august 2008), când începuse sezonul intern de fotbal, audiența GSP TV a atins 17.000 de orășeni pe minut. În miezul turului (noiembrie 2008), ratingul mediu a ajuns la 31.000 de telespectatori pe minut (urban).

În primăvara 2009, audiența GSP TV a crescut simțitor, deși era limitată de distribuția pe RCS & RDS. Un motiv al interesului crescut a fost și faptul că Unirea Urziceni a câștigat titlul de campionă. Astfel, în mai 2009, audiența GSP TV a atins 36.000 de telespectatori pe minut la nivel urban și 43.000 pe național. Aceasta a fost luna de glorie a GSP TV, pentru că de atunci televiziunea n-a mai depășit o medie lunară de 35.000 de telespectatori pe minut (urban).

În iulie 2009, s-a lansat Digi Sport, televiziunea de sport al operatorului de cablu RCS & RDS. (Colaborarea dintre Intact și RCS & RDS cunoștea deja primele neînțelegeri.) În acea lună, când s-a lansat Digi Sport, GSP TV avea o audiență de 14.000 de telespectatori pe minut.

În martie 2011, Digi Sport, care transmitea pe cont propriu meciurile din Liga 1, a depășit GSP TV în audiență: 21.000, repectiv 18.000 de orașeni pe minut. Și la nivel național, Digi Sport a fost în acea lună peste GSP TV.

Venind mai spre zilele noastre, în noiembrie 2013, canalul de sport al Antena TV Group a avut o medie de 8.000 de telespectatori pe minut.

În ultimul an (întreg) de viață (2013), GSP TV a înregistrat o medie de 7.300 de orășeni pe minut (whole day), conform măsurătorilor Kantar Media.