Profitul obţinut de Walt Disney în primul trimestru la divizia sa de streaming de divertisment a fost umbrit de o scădere a afacerii sale de televiziune şi de box office-ul mai slab, informaţie care a provocat un declin al acţiunilor sale de peste 9%.
Divizia de divertisment direct către consumatori, care include serviciile de streaming Disney+ şi Hulu, a raportat un profit operaţional de 47 de milioane de dolari pentru perioada ianuarie-martie, comparativ cu o pierdere de 587 de milioane de dolari cu un an mai devreme, notează Reuters.
În plus, afacerea de streaming combinată cu ESPN+ a pierdut 18 milioane de dolari. Divizia a pierdut 659 de milioane de dolari în anul precedent.
”Am spus de-a lungul timpului că drumul nostru către profitabilitate nu va fi liniar”, a spus directorul general Bob Iger.
Veniturile din activitatea de televiziune tradiţională au scăzut cu 8%, până la 2,77 miliarde de dolari, iar profitul operaţional a scăzut cu 22% faţă de un an în urmă. Scăderea reflectă venituri mai mici din reclame şi impactul noului acord de distribuţie TV al Disney cu Charter Communications, deoarece a doua cea mai mare companie de televiziune prin cablu şi bandă largă a renunţat la opt dintre reţelele de cablu ale Disney, mai arată sursa citată.