FacebookTwitterLinkedIn

„Estimările noastre de creștere a cifrei de afaceri cu 30% în 2020 se mențin chiar și în perioada aceasta de criză sanitară și economică. E datoria noastră să găsim soluții pentru ca întreaga echipă Acaju să meargă mai departe. O echipă care simte că îți pasă, dedicată și pregătită, poate susține noul trend de orientare către achiziția online a cumpărătorilor de mobilier. Am observat acest lucru de-a lungul celor 14 ani de activitate și am făcut eforturi ca prin intermediul site-ului să suplinim lipsa posibilității cumpărătorilor de a veni într-un showroom fizic pentru alegerea mobilierului. Online-ul este o soluție bună pentru această perioadă”, spune Iulian Acatrinei, Director General Acaju.

Creșterea interesului pentru piese de mobilier de birou în contextul pandemiei s-a tradus într-o ofertă mai variată de produse pe acest segment pe Acaju.ro. Spre exemplu, volumul de căutări pentru mobilier de birou a crescut cu până la 10% și pentru scaune de birou cu până la 40%.

Aceeași flexibilitate și sprijin sunt necesare și în cazul echipelor din spatele business-urilor care activează și în offline. „Ne-am concentrat pe a veni cu produse noi și inspirație pentru amenajări și mobilare pe site-ul nostru, în comunicarea online în general, dar și pe a ne susține echipa. Dacă îți pasă de oameni și lor le pasă de clienți și implicit de afacere. Am redefinit rolurile în organizație pentru a ne plia cu provocarea aceasta dar, și cele care vor mai veni, am făcut training-uri interne pentru a oferi tuturor posibilitatea să învețe lucruri și din afara expertizei lor de până acum și am deschis poziții noi, mizând inclusiv pe reconversie profesională la nivel intern. Nu doar că ne vom păstra echipa, dar ne vom mări echipa cu 30% în următoarele trei luni și lucrul acesta vine la pachet, în mod firesc, cu plata la timp a contribuțiilor la bugetul statului, lucru de care economia României are nevoie mare în acest moment”, adaugă Iulian Acatrinei.

Vânzarea de produse Home & Deco online a înregistrat creșteri în ultimii doi ani, devenind o verticală importantă a eCommerce-ului românesc. Potrivit estimărilor eMAG Marketplace din raportul GPeC E-Commerce România 2019, această nișă este pe primul loc ca potențial de creștere în 2020.