FacebookTwitterLinkedIn

ABN Systems este prezentă deja pe piețe din peste 25 țări, de pe 3 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale.

Compania vizează extinderea pe piața din India, Turcia, statele din Orientul Apropiat și fosta URSS, în următorul an.

Totodată, în SUA, unde produsele Tellur se vând deja pe platforme online, ABN System urmărește să dezvolte relații de business și cu parteneri și distribuitori, fiind vorba de piețe precum Franța, Spania, Italia, și țările Benelux.

De la începutul acestui an, ABN Systems a accesat piețele din Cehia, Țările de Jos, Portugalia, SUA și a demarat deja demersurile de intrare în Turcia și India.

Potrivit estimărilor ABN Systems International, vânzările totale de produse din gamele brandului propriu, Tellur, atât în România, cât și pe piețe externe, sunt așteptate să se situeze între 25 și 28 milioane de lei (5,05 – 5,65 milioane de euro), pentru anul 2021. Pentru anul 2020, vânzările Tellur s-au ridicat la nivelul de 19,51 milioane de lei (3,94 milioane de euro).

În pofida climatului de incertitudine care se menține în economia globală, pe fondul pandemiei COVID-19, rezultatele noastre de vânzări pe piețe externe au fost excelente, în primul semestru al acestui an, și avem toate motivele să ne așteptăm la rezultate similare pentru cea de-a doua parte a anului. Extinderea rapidă a vânzărilor pe piețele externe este rodul investițiilor ample pe care compania noastră le-a făcut în infrastructura de business în anii anteriori, dar și al nivelului ridicat de flexibilitate și capacității de adaptare la particularitățile fiecărei piețe în parte. Vedem un potențial de creștere semnificativă a vânzărilor la export și ne propunem ca, și în anii următori, să continuam strategia de extindere pe noi piețe de desfacere, precum și creșterea pe piețele în care suntem deja prezenți”, consideră George Barbu, CEO al ABN Systems International.