
ABN Systems International intenționează să se extindă ”accelerat” pe noi piețe, în special prin brandul propriu, a cărui pondere în totalul exporturilor a urcat cu 74% în primele trei trimestre din 2022.
„Vizăm atât consolidarea poziției pe piața din România, cât și a prezenței globale a produselor Tellur”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
Din totalul vânzărilor mărcii Tellur, 62% s-au înregistrat în România.
În primele nouă luni ale acestui an, valoarea exporturilor Tellur s-a dublat, iar numărul total de produse vândute sub brandul acest brand a depășit patru milioane de unități, de la lansarea acestuia, în 2015.
Compania de distribuție a produselor și accesoriilor IT&C ABN Systems International este prezentă în 33 de state din Europa, America de Nord, Africa și Asia.
ABN Systems International a înregistrat în primul semestru din 2022 o cifră de afaceri de 49,74 milioane de lei, în scădere cu 1,7% față de perioada similară din 2021.