Ocupă de anul trecut funcția de Managing Director în cadrul Ford România Services, compania care integrează activităţile de vânzări şi marketing ale Ford în România, după ce anterior a fost director al Diviziei de Vehicule Comerciale a Ford România.
Roxana Capătă este absolventă a Academiei de Studii Economice din București și a unui program de masterat la Université Paris X Nanterre. „Deși industria auto a trecut printr-un nou an dificil în 2022, mă bucur că Ford a reușit să confirme în România încrederea clienților săi, dar și versatilitatea și fiabilitatea gamei sale de vehicule comerciale”, a declarat Roxana Capătă despre performanța vânzărilor de vehicule comerciale Ford din România. „Electrificarea gamei de produse este pariul pe care Ford îl propune clienților săi și mă bucură faptul că aceștia apreciază varietatea de astfel de modele pe care le oferim, indiferent că vorbim despre versiuni complet electrice, hibride (MHEV), full-hibride (FHEV) sau plug-in hibride (PHEV)”, a afirmat Roxana Capătă după ce Ford Puma, construit exclusiv în fabrica Ford Otosan de la Craiova, a devenit cel mai bine vândut model hibrid de pe piața din România în 2022.
Ford România a fost lider de piață în segmentul vânzărilor de vehicule comerciale și în 2022, cu o cotă de piață de 18,2%, în creștere față de anul anterior, potrivit datelor publicate de DRPCIV.