Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Wizz Air, în haine noi

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, și-a prezentat noua identitate de brand, în urma împlinirii a 11 ani de la primul zbor care a avut loc în 19 mai 2004 din Katowice, Polonia.
FA_6114-X2

Cu acest prilej, aspectul avionului Airbus 320 a fost reîmprospătat, iar noile uniforme, ușor ajustate arată mai sofisticat, după cum spune Joszef Varadi, CEO-ul Wizz Air.

Pe termen scurt, compania își continuă planurile de extindere constantă a flotei și va introduce primul Airbus 321 în serviciul comercial din 20 noiembrie, pe ruta Budapesta – Londra (Luton) cu trei zboruri pe zi. Iar din 16 decembrie vor aloca un al doilea A321 zborurilor zilnice pe rutele Budapesta – Bruxelles Charleroi și Eindhoven – Istanbul Sabiha Gokcen, potrivit oficialilor.

„Acum mai bine de o decadă, am realizat că avem o misiune, și anume să schimbăm viețile oamenilor, atunci ne-am întrebat: Cum să formezi oameni de succes? Cum poți convinge oamenii că zborul este sigur? Astfel că, am stimulat și continuăm să stimulăm piața, pasagerii sunt diferiți, ofertele sunt diferite”, zice CEO-ul Wizz Air.

GALERIE FOTO. Cum vor arăta noile avioane Wizz Air

În acești 11 ani de activitate, compania a transportat aproximativ 90 de milioane de pasageri și a ajuns să opereaze o flotă de 59 de aeronave Airbus A320 de la 21 baze, pe circa 380 de rute care asigură legătura între 112 destinaţii din 38 de ţări.

Cele mai porfitabile piețe pentru operatorul maghiar Wizz Air sunt cele din Marea Britanie, Germania, Belarus și Scandinavia, potrivit lui Joszef Varadi. Iar despre piața românească, se arată foarte încântat și spune că are potențial de creștere.

Anul trecut, compania a transportat 15,8 milioane de pasageri, cu 2,3 milioane pasageri mai mulți decât în 2013, înregistrând o creștere de 17%.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii