Cautare




, Contributor

Telecom |
|

Vodafone: „În ultimele șase luni, digitalizarea afacerilor din România a crescut cu 8%”

Vodafone România anunță o creștere cu 8% a digitalizării în cadrul companiilor din țara noastră, de la 36% în octombrie 2016, la 44% în martie 2017. Evaluarea a fost realizatăcu ajutorul platformei Ready Business Score, lansată de compania telecom în toamna anului trecut.
Vodafone.jpg

Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eșantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România, iar scorul mediu de 44% este obținut pe baza unui eșantion de 4.500 de companii care au completat chestionarul de pe ready.vodafone.ro.

După șase luni de la lansarea platformei, Vodafone România lansează scorul pe industrie, o nouă opțiune în cadrul Ready Business Score, care permite companiilor să se compare cu competitorii lor direcți, care activează în aceeași industrie, din punctul de vedere al eficienței și al gradului de adaptare la noile tendințe tehnologice. Ready Business Score este un instrument inovator, disponibil în mod gratuit, prin care companiile pot obține o analiză personalizată a afacerii și un set de recomandări de soluții dedicate.

vodafone score„Potrivit informațiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score în ultimele șase luni, companiile din România se concentează pe îmbunătățirea experienței clienților, folosesc tot mai multe date mobile și sunt foarte interesate de produse inteligente. Acum facem următorul pas și lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informații despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendințe și să rămână competitive”, a declarat Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing, Vodafone România.

În cadrul evaluării realizate de operatorul de telefonie mobilă, cele mai pregătite industrii pe zonele digitale sunt firmele românești de tehnologie și IT (54%), urmate de media, publicitate și divertisment, dar și de guvern și sectorul public (52%), turism și ospitalitate (49%) și producție, manufactură, servicii de securitate (48%).

În continuare, 15% din companiile care au răspuns chestionarului Vodafone colectează date despre clienți folosind suportul de hârtie, cel mai folosit instrument fiind softul instalat pe calculator, folosit de 53% dintre firmele românești.

La capitolul promovare, metodele folosite de respondenți sunt: direct marketing (54%), evenimente (44%), PR (34%) și 31% în media tradițională (TV, radio, print). Cel mai folosit canal de promovare este website-ul (60%), în vreme de 23% dintre companiile intervievate aleg să nu se promoveze sub nicio formă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii