Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Teodora Doboș (Henkel): „Specialistul de marketing este cel care învață permanent, se informează continuu și se concentrează pe inovație”

Compania Henkel, cu cele două divizii (beauty care și laundry & home care), ocupă locul 21 în topul celor mai mari consumatori de publicitate TV, în primele șapte luni ale acestui an. Pe outdoor, în primul semestru al acestui an, Henkel a consumat un buget de 129.000 euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT.
Teodora Dobos_Henkel

Teodora Doboș, Marketing Manager, Divizia Laundry & Home Care Henkel

Forbes: Creșterea economică a României din acest an, anunțată de autoritățile române și de studiile UE, s-a reflectat în creșterea consumului în domeniul în care vă desfășurați activitatea?

Teodora Doboș: Toate piețele pe care Henkel activează au înregistrat creșteri, unele chiar double digit. Așadar, și în România, Henkel Laundry&Home Care a înregistrat creșteri.

 CITEȘTE INTERVIUL CU MARILENA BÂRLIGA (PROVIDENT)

Forbes: Care sunt provocările dvs. din acest an în domeniul marketingului? Care ar fi elementele ce deosebesc marketingul din prezent față de marketingul din anii de criză (2009 – 2014)?

Teodora Doboș: În anii de criză, s-a văzut o tendință a jucătorilor din piață de reducere a prețurilor, dar această măsură nu este de succes în construirea și menținerea brandurilor pe termen lung.

Cele mai importante sunt inovația și experiența pe care o oferim consumatorului. Acestea reprezintă elementele cheie ale succesului pe termen lung.

Pentru noi, este important să le oferim consumatorilor soluții moderne, bazate pe tehnologii inovatoare, care să-i ajute cât mai mult, să le salveze timp, un element atât de important pentru consumatorul modern.

De exemplu, Henkel a adus pentru prima oară în România detergentul lichid în 1997, deschizând practic acest segment care a crescut mult în ultimii ani.

În continuare, Persil gel este numărul 1 în România tocmai pentru că îi aduce consumatorului beneficii foarte palpabile: este foarte eficient pentru spălarea hainelor chiar și la 20 de grade și ajută astfel consumatorul să facă economie de energie și să protejeze mediul înconjurător.

 VEZI ȘI INTERVIUL CU IONUȚ GHEORGHE (DACIA GROUPE RENAULT)

Forbes: Care credeți că sunt aptitudinile și calitățile unui om de marketing în România anului 2016?

Teodora Doboș: Într-o perioadă în care totul se schimbă într-un ritm extrem de alert, iar provocările apar în fiecare zi, este foarte important pentru orice om de marketing să țină pasul cu toate schimbările, cu evoluția consumatorilor și a mediilor.

Specialistul de marketing al zilelor noastre și al viitorului este cel care învață permanent, se informează continuu și se concentrează pe inovație.

ACORDĂ ATENȚIE ȘI INTERVIULUI CU MIHAI BÂRSAN (URSUS BREWERIES)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii