FacebookTwitterLinkedIn

In urmă cu un an, Teodor Tuducan semna un contract cu Adrian Mutu, fotbalistul urmând a fi imaginea apei minerale Perenna. La începutul lui 2010, omul de afaceri timişorean a şocat publicitarii autohtoni după ce a anunţat că noua imagine a brandului Perrena va fi actorul american Steven Segal.

Renumitul actor a fost contactat de Teodor Tuducan după scandalul de dopaj în care a fost implicat Mutu, omul de afaceri propunându-i un contract pe o durată de un an. Segal ar urma să încaseze 250.000 de euro pentru a-şi asocia imaginea cu apa Perenna. Această mişcare este considerată o noutate pentru piaţa de publicitate din România, fiind pentru prima dată când un producător intern apelează la o personalitate de acest gen pentru a-şi promova produsele.

Tuducan deţine investiţii în domeniul hotelier, însă, în ultimii trei ani activitatea omului de afaceri s-a concentrat pe investiţia de aproximativ cinci milioane de euro, derulată pentru ridicarea unei fabrici de apă minerală. În unitatea pe care Tuducan o deţine în satul Călina, din judeţul Caraş-Severin, se îmbuteliază apa minerală Perenna.

Investiţia făcută a dat roade, întrucât micuţul izvor din munţii Dognecei a fost clasificat de Organizaţia Mondială a Apelor pe locul doi, după celebrul brand Evian, în ceea ce priveşte puritatea apei. În plus, se pare că în anii 1700, apa izvorului de la Călina era apreciată de Curtea Imperială de la Viena, prinţesele venind să bea apă de la acest izvor. Apa minerală Perenna se comercializează la nivel naţional prin intermediul reţelelor de hipermarketuri, ca de exemplu Carrefour, Auchan, Real sau Metro. Totodată, Perenna este prezentă în hoteluri precum Howard Johnson, Marriott sau Continental.