Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

National Geographic renunță la „Channel“

National Geographic își scurtează numele renunțând la „Channel“ într-un proces major de rebranding, urmând ca televiziunea să fie numită doar National Geographic în toate formele sale - cu emisie lineară sau online - în toate cele 171 de țări în care este prezentă, informează Media Expres.
National Geographic

Rebrandingul National Geographic devine activ de luni, 14 noiembrie 2016, și coincide cu premiera seriei dramatice factuale hibrid „Mars“, o serie bazată pe fapte reale, dar și cu inserții ficționale.

courteney_monroe

„Adevărul este că «channel» sugerează o televiziune lineară, în vreme ce tot mai mult acesta nu mai este singurul loc unde programele noastre sunt văzute”, a declarat Courteney Monroe (foto), CEO National Geographic Global Television Networks.

Nat Geo, care aparține în prezent companiei 21st Century Fox, va lansa de asemenea o nouă serie exclusiv pe internet, „Further“, ce deschide o nouă linie de brand la nivel global, cu același nume. Revista Nat Geo va include de asemenea o secțiune „Further“.

Rebrandingul va atinge și organizația non-profit National Geographic Society (NGS).

Evenimentul vine după formarea organizației National Geographic Partners (NGP) avându-l în frunte pe Declan Moore (CEO), după ce 21st Century Fox a cumpărat pachetul de acțiuni majoritar în NGS.

Fostul director de marketing al NGC, Declan Monroe, a fost promovat în acel moment CEO pentru toate televiziunile la nivel global, iar apoi au apărut și primele investiții majore în programe cu o importantă componentă de ficțiune.

În ultima parte a lunii octombrie 2016 Rachel Webber a fost numită șefa secțiunii digitale la NGP iar Jill Cress director de marketing.

National Geographic distribuie în România televiziunile National Geographic, Nat Geo Wild și Nat Geo People licențiate în Marea Britanie, prin compania Pronetis SRL și vinde publicitate pe TV prin Discovery România.

De asemenea, revista National Geographic (www.natgeo.ro) este publicată prin licența exploatată de publisherul Burda România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii