FacebookTwitterLinkedIn

Afacerile Tempo Group au fost mai mici cu 23,4% față de anul precedent, iar profitul net a scăzut cu 39,2%. Această scădere se datorează ieșirii agenției Kinecto (digital) din grup. În prima parte a anului 2013, Dragoș Grigoriu și Radu Ionescu, acționarii firmei, parte până atunci a grupului Tempo, au vândut acțiunile agenției către rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media.

În prezent, Tempo Group cuprinde trei agenții: Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations și Orchestra (BTL). Toate acestea au înregistrat creșteri ale businessului.

Agenția Tempo Advertising a avut în 2013 o cifră de afaceri de 1,78 milioane de euro, în creștere cu 7,1 puncte procentuale față de 2012, și a raportat un profit net de 64.336 euro, mai mare cu 25.975 față de cel din anul precedent.

Rogalski Grigoriu Public Relations a raportat la finele anului 2013 un profit net de 150.860 la o cifră de afaceri de 928.861 (creștere de 7%).

Agenția Orchestra pare să nu fi avut activitate în 2013, având o cifră de afaceri de 4.553 euro și un profit de doar 913 euro.

Vezi și bilanțul pe anul 2013 al GMP Group!