FacebookTwitterLinkedIn

Concret, acest lucru înseamnă o creştere de la 27,5 milioane RON în 2013 la 33 milioane RON în anul curent.

Lapp Group are sediul central în Stuttgart, Germania, şi, de la înfiinţarea sa în 1959 de către Oskar şi Ursula Ida Lapp, a rămas o afacere de familie; compania a devenit unul dintre producătorii lideri pe piaţa mondială şi unul dintre cei mai inovativi furnizori de soluții de minimizare a costurilor de producție și exploatare. În prezent Lapp Group are aproximativ 3.200 de angajaţi în întreaga lume, deţinând 18 fabrici, peste 40 de firme proprii de vânzări şi având în plus peste 100 de parteneri externi pentru distribuţie.

Lapp Group a intrat în România în mod oficial în anul 2012, prin preluarea firmei Coelco Trade, care realiza importul şi comercializarea unor produse din portofoliul companiei germane. În România, Lapp Group desfăşoară în prezent activităţi de vânzare şi distribuţie a produselor sale, precum şi de consultanţă de profil. “Lapp Group distribuie în România toate produsele din portofoliul său; piaţa locală creşte în importanţă pentru grupul german, iar una dintre dovezile în acest sens este editarea şi lansarea, în premieră în acest an, a catalogului în limba română, care cuprinde toate cele peste 40.000 de produse comercializate de Lapp Group în întreaga lume, cca 10% dintre acestea fiind repere noi şi inovatoare”, a arătat Dan Ionaș, director de vânzări Lapp Group România.

Cu o cifră de afaceri globală de circa 830 de milioane de euro, pentru Lapp Group Europa reprezintă cea mai importantă piaţă, businessul din această zonă având o pondere de circa 70% în cifra de afaceri Lapp Group, urmată de Asia (unde se înregistrează  20% din cifra de afaceri a grupului) şi America (10%).