Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

(Galerie foto) Primul restaurant Taco Bell din România se deschide pe 12 octombrie, după o investiție de 350.000 de euro. Urmează al doilea în noiembrie

Sphera Franchise Group, care deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, pentru România și Republica Moldova, deschide primul Taco Bell, restaurant de tip „quick service restaurants” (QSR) cu produse de inspirație mexicană,  din țara noastră în data de 12 octombrie.
Lansare Taco Bell_11.10.2017_1

Amplasat la parterul centrului comercial Băneasa Shopping City (din nordul Bucureștiului), în zona de food court, noul restaurant a presupus o investiție de 350.000 euro. Taco Bell ocupă un lounge de 170 de metri pătrați, iar echipă restaurantului cuprinde aproximativ 40 de membri.

Imperiul francizelor

Designul restaurantului urmează modelul global Global Explorer care include o bucătărie deschisă, ce permite clienților să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, mobilier cu opțiuni de locuri la mese sau la canapele, prize USB.

Investitorii au o nouă oportunitate: Sphera Franchise Group, deținătoarea francizelor Pizza Hut și KFC, se va lista la Bursa din București, în acest an. Va vinde 25% din companie

Lansarea Taco Bell marchează intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, aceasta fiind prima locaţie a acestui tip de restaurant pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Cea mai apropiată locație de țară noastră este în Cipru.

Următorul Taco Bell din România va fi deschis în noiembrie, au anunțat reprezentanții Sphera Franchise Group, dar nu au anunțat unde va fi amplasat acesta.

Pe lângă cele două, grupul plănuiește noi restaurante Taco Bell, în următorii ani, după ce le va stabiliza pe cele inaugurate în acest an.

Primul restaurant Pizza Hut din România se redeschide

Meniul Taco Bell Băneasa cuprinde o varietate de produse de inspirație mexicană, precum Crunchy Taco, Fajita Burrito, Nachos Supreme și CrunchwrapTM. Preparatele pot fi personalizate, prin tipul de produs (taco, burrito, quesadilla, crunchwrap sau bowl), tipul de carne (pui, porc sau vită), garnitură (nachos sau cartofi prăjiți) și sos (Mild, Hot sau Fire), sau fără sos deloc.

Celebrul fast-food cu mâncare mexicană, Taco Bell, își pregătește intrarea în România. Prima oprire este la mall Băneasa

Pregătirile pentru această lansare au început în februarie 2016, atunci când un studiu de piață le-a arătat celor de la Sphera că România este o piață cu un potențial foarte mare pentru brandul californian.

Lansat în cursul acestui an, Sphera Franchise Group include acum întreg portofoliul Yum! Brands, odată cu deschiderea primului restaurant Taco Bell. A fost, așadar, un pas firesc pentru noi să luăm în considerare și să analizăm aducerea brandului de inspirație mexicană în România. În primă fază, am demarat o cercetare amplă, realizată cu ajutorul Kantar Millward Brown, unul dintre principalele grupuri de cercetare din lume. Studiul de specialitate ne-a confirmat că România este locul ideal pentru Taco Bell, că românii știu despre brand, unii dintre ei având ocazia să încerce anterior produsele, și că își doresc să se bucure de acestea și în țară”, a spus Mark Hilton, CEO al Sphera Franchise Group.

La începutul acestei săptămâni, Sphera Franchise Group a anunțat oficial că se va lista pe Bursa de Valori București, pe care dorește să vândă un pachet de 25% de acțiuni.

Lanțul de restaurante cu specific mexican Taco Bell își anunță oficial intrarea pe piața din România din această toamnă

Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands. Prezența sa pe piața din România este gestionată de Sphera Franchise Group, operatorul exclusiv pe plan local al celorlalte două mari lanțuri de restaurante din portofoliul Yum! Brands: KFC și Pizza Hut.

Livetext de la #ForbesCEEForum 2017. Ziua II

Taco Bell are peste 40 de milioane de clienți, la nivel mondial, în fiecare săptămână. În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022. Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii