FacebookTwitterLinkedIn

Astfel, compania depășește cifra de afaceri estimată pentru anul 2017, iar pentru 2018, își propune creșterea acesteia cu 30%.

Majorarea vine ca urmare a creșterii vânzării de noi locuințe, care a impulsionat, în 2017, vânzarea de mobilă și accesorii pentru mobilă. Apoi, maturizarea pieței de bricolaj a impulsionat MAM Bricolaj să investească mai mult în bugetele de publicitate și în dezvoltarea vânzărilor online.

De asemenea, investițiile în dezvoltarea businessului au însemnat în 2017 implementarea unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning), pentru administrarea integrată a proceselor și operațiunilor firmei, care servește la îmbunătățirea indicatorilor de performanță. Totodată, au fost schimbate utilajele de tăiat pal melaminat.

Vânzările online ale MAM Bricolaj au ajuns să reprezinte în anul precedent 2,2% din cifra de afaceri. Produsele care s-au vândut cel mai bine în anul precedent sunt palul melaminat, MDF-ul, blaturile de bucătărie, sistemele de dressing și accesoriile pentru bucătărie.

„Am observat o revigorare vizibilă a domeniului, pentru că majoritatea businessurilor de bricolaj au crescut. E important pentru noi să avem în continuare competitori care să ne provoace să fim din ce în ce mai buni. În plus, una dintre cele mai satisfăcătoare reușite este succesul pe care l-am înregistrat cu «Școala de Mobilă», cursul pe care l-am gândit pentru specializarea meseriașilor din domeniu și pasionaților”, continuă Cristian Găvan, Owner & General Manager MAM Bricolaj.

Cea mai bună perioadă pentru magazin a fost cea de-a doua jumătate a anului. Perioada iulie – decembrie este cea în care amenajările interioare iau amploare, făcând achiziția de sisteme de iluminat, blaturile de bucătărie, sistemele de uși glisante și palul melaminat să crească masiv.

Compania a fost înființată în anul 2011, de către Cristian Găvan, care a pornit afacerea cu o investiție de 100.000 de euro, din care jumătate a mers către renovarea și amenajarea spațiului, iar cealaltă jumătate către achiziția stocului de produse.