, Forbes Staff

Social Media Coordinator

SmallBusiness |
|

Forbes Summer School – Cu zece pași mai aproape de succes

Traineri certificați în practici folosite de NASA, directorii executivi ai unor companii cu afaceri de zeci de milioane de euro și traineri certificați Apple au pregătit viitoarea generație de miliardari, în cadrul Forbes Summer School, organizată de Forbes România în intervalul 22-27 iunie.
DSC_5050

În cinci zile, cei 30 de participanți ai Forbes Summer School au luat parte la 14 workshop-uri și training-uri, prin intermediul cărora și-au dezvoltat atributele personale necesare atât în conducerea unui departament din cadrul unei multinaționale, cât și în momentul în care își vor fonda propriul business.

Galerie Foto – Forbes Summer School

Școala de vară a debutat cu un workshop de networking, realizat de Bogdan Grigore, Apple Certified Sales Trainer și Managing Partner, Improvizatie.ro. Participanții au învățat regulile de bază ale stabilirii unor relații profesionale de durată și au reușit totodată să pună bazele prieteniei dintre ei.

Forbes Summer School a continuat în cea de-a doua zi cu o sesiune în cadrul căreia Bogdan Georgescu, CEO Bookster, le-a împărtășit participanților lecțiile învățate din tranziția de la conducerea unei multinaționale din domeniul imobiliar, la fondarea unui business propriu – cea mai cool librărie pentru corporatiști. „Tinerii presupun că a începe o afacere înseamnă să renunţi la salariu la început, dar un plan de afaceri presupune un buget care include şi acest salariu, de aceea nu se poate începe un business fără 100.000 de euro”, le-a explicat el participanților. Aceștia au învățat apoi să aibă o abordare antreprenorială în cadrul multinaționalei în care lucrează, în workshop-ul “Antreprenor sau intraprenor?” ținut de Peter Barta, CEO Post Privatization Foundation. „Cei care încep un business pentru că nu mai vor să aibă un şef sau pentru a avea mult timp liber sunt sortiţi eşecului”, a subliniat Barta.

Ziua a continuat cu intervenția specială a lui Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour, care le-a împărtășit participanților lecțiile învățate din vasta sa experiență de business. „Fii onest, plăteşte taxele: e singurul mod de a creşte şi de a ajuta o ţară. Orice ai face, fă-o corect!”, le-a recomandat el participanților. Apoi, Simona Nicolaescu, Managing Partner, Dynamic Human Resources, le-a dat sfaturi concrete pentru obținerea echilibrului dintre job și viața personală.

Cea de-a treia zi a început cu un workshop de Vânzări, organizat de Bogdan Grigore, Apple Certified Sales Trainer și Managing Partner, Improvizatie.ro, și a continuat cu lecțiile lui Adrian Cioroianu, Business Development Manager, Intel. „Regula de aur în negociere este să nu dai nimic fără să ceri ceva în schimb,” a subliniat Cioroianu, care a împărtășit sfaturi de business, inspirate din experiența sa, precum și secretele succesului în negociere și vânzări.

„Brandingul e ca îndrăgostirea: la prima vedere îţi faci o impresie, apoi o confirmi sau nu”. Plecând de la această definiție, Paul Olteanu, Public Communication & Personal Branding Trainer, i-a învățat pe participanți să pună bazele unui brand personal puternic și să își pună în valoare abilitățile profesionale care îi diferențiază. Ziua a continuat cu un workshop de Corporate Brading, ținut de Răzvan Nacea, Managing Director, Seytour, care, prin exemple concrete inspirate din experiența proprie, i-a învățat pe participanți cum să își poziționeze business-ul. „Una dintre cele mai importante investiţii pe care le puteţi face sunt greşelile”, le-a explicat el. Apoi, participanții au învățat de la Paul Olteanu secretele vorbitului în public, într-un workshop de Public Speaking, ziua încheindu-se cu un training introductiv de Process Communication Model, „un instrument premiat, folosit la NASA și în pregătirea discursivă a președinților americani, care funcționează ca o radiografie a personalității umane”, după cum îl descrie chiar Paul Olteanu.

În ultima zi de traininguri, Sergiu Neguț, managing partner Mindit, le-a împărtășit participanților lecțiile sale de business. „Cel mai bun lucru pentru a fi remarcat este să îi ajuţi pe ceilalţi să strălucească,” le-a recomandat el participanților. Ziua a continuat cu un workshop de Storytelling, în cadrul căruia participanții au învățat de la Lucian Georgescu, Managing Partner, GAV, să își vândă ideile cu ajutorul unei povești. „Nu cred în cercetări – nimeni nu ştie nimic, după cum spunea scenaristul William Goldman”, a spus el. Ultimul workshop, cel de Improvizație aplicată în business, a fost ținut de Corina Anghel, Managing Partner, Improvizatie.ro, care i-a învățat pe participanți să gândească inovator și să caute mereu soluții nonconformiste pentru situațiile întâmpinate în business.

Participanții, tineri antreprenori, tineri corporatiști sau tineri masteranzi aflați în căutarea unei direcții către succes, și-au dezvoltat atributele personale, și-au însușit lecțiile învățate și le vor aplica în situațiile reale de business cu care se vor confrunta de acum încolo.

Forbes Summer School s-a încheiat cu o festivitate de premiere, în cadrul căreia participanților le-a fost atestată parcurgerea celor zece pași către succes.

Evenimentul a fost realizat cu susținerea BRD și a fost găzduit de Ana Hotels Bradul.


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii