, Forbes Staff

Afaceri |
|

Eurosender s-a extins și pe piața din România

Eurosender, prima platformă de expediții door-to-door la nivel european, care oferă servicii integrate în 26 de țări, a intrat și pe piața din România și și-a propus ca până în 2016 să înregistreze o medie de aporximativ 3.500 de comenzi pe lună plasate de români, în condițiile unei valori medii a comenzii de 45 euro în prezent.
Tim Potočnik

Potrivit CEO-ului companiei, Tim Potocnik, clienții targetați sunt în principal studenții români din străinătate dar și românii care lucrează în afara țării și rudele acestora. „Studenții adoptă tehnologia mult mai repede decât ceilalți, ei fiind, pentru început, ținta noastră”, spune Tim Potocnick.

Cea mai bună piață pentru companie este cea din Portugalia, conform CEO-ului Eurosender. În Slovenia, compania are deja înregistrate pe platformă aproximativ 1.000 de companii, de la începutul acestui an.

Pentru a se extinde pe piața din țară, Eurosender a primit finanțare în valoare de 220.000 de euro de la business angels. „Credem că România este o piață mare, și activitatea de aici e va ajuta să atragem finanțări pe viitor”, mai spune Tim Potocnik.

CEO-ul are planuri mărețe și își dorește ca Eurosender să devină cea mai mare companie care oferă servicii logistice prin comenzi online pe piața locală.

Fondată în mai 2014 în Slovenia de către Jan Stefe și Tim Potocnik, împreună cu Ziga Janez, compania Eurosender este prima platformă de agregare la nivel european care oferă același set de termeni și condiții, indiferent cu ce curier va fi transportat bagajul, asigurare în valoare de 200 euro pentru fiecare pachet, adresându-se atât persoanelor fizice, cât și companiilor mici și mijlocii.

În primele luni de după lansară, Eurosender a beneficiat de investiții de 25.000 de euro, făcând parte din unul dintre cele mai mari grupuri media, ProSiebenSat 1, și de 40.000 de euro prin fondul Silicon Gardens, fapt care i-a permis extinderea către segmentul B2B. Recent, Eurosender a mai atras o investiție de 220.000 euro din partea unui grup de antreprenori sloveni, pe baza unei evaluări a companiei la 3,6 milioane de euro.

La începutul anului viitor se va încheia o nouă rundă de investiții de câteva milioane de euro, iar compania își propune să direcționeze o proporție însemnată din acestea către piața din România.

Ca planuri de viitor, Eurosender are în vedere negocierea unor parteneriate cu mai multe companii de curierat, încheierea de parteneriate cu hoteluri și hosteluri și dezvoltarea pe piața de e-commerce prin istalarea unor plug-in-uri pe astfel de platforme. În România, Eurosender lucrează în prezent cu companiile de curierat DPD și cu GLS, dar are în vedere extinderea acestor parteneriate.

Cum funcționeză: Comanda online alături de plata securizată este urmată de preluarea pachetului de la adresă, expediția poate fi urmărită prin programul de tracking online iar pachetul este livrat la adresă de unul dintre curierii agreați.

Costurile Eurosender pentru expediții sunt cu până la 70% mai mici decât costurile de curierat standard, datorită volumului realizat. Spre exemplu, expedierea unui colet de 20 kg din România în Italia sau Germania are un cost de 24,99 euro, iar din România în Marea Britanie sau Spania de 29,99 euro. Pentru orice colet care depășește limita de 50kg se realizează o ofertă individuală.


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii