, Forbes Staff

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Travel |
|

Doi tineri antreprenori vor să facă 2 mil de euro în 9 luni cu un centru de turism medical

Cei doi vor să atragă străinii şi românii in centrul care cuprinde cabinete de stomatologie, dar şi spaţii de consultanţă în turism şi de educaţie pentru tinerii medici.
Andrei Razvan Nacea

Agenţia Seytour şi clinicile Dr. Leahu au investit 200.000 de euro într-un Centru de Excelenţă în Sănătate şi Turism în cadrul Rin Grand Hotel din Bucureşti. Răzvan Nacea, director general al agenției de turism Seytour, şi dr. Ionuţ Leahu, manager Dr. Leahu – Clinici Dentare, deschid la 1 aprilie acest centru prin care îşi propun să susţină turismul de incoming, turismul medical și educațional.

Spaţiul de 400 mp găzduieşte cabinete de stomatologie dedicate adulţilor şi copiilor. Tratamentele disponibile vor include implantologie, estetică dentară,  dar şi chirurgie estetică şi plastică. De asemenea, centrul cuprinde spaţii de consultanţă în turism şi de educaţie pentru tinerii medici. „Am vrut să demonstrăm că o sumă relativ mică este suficientă pentru a face un lucru de calitate şi să încurajăm astfel tinerii să înceapă proiectele lor proprii”, a spus dr Ionuţ Leahu.

Click pe poză pentru galeria foto

clinica Leahu

Capacitatea clinicii în acest moment este de 12 pacienţi simultan, iar numărul medicilor care vor lucra în Centrul de Excelenţă este de 30, dintre care o parte, colaboratori. Astfel, Seytour va aduce medici din alte ţări precum Italia, Austria, Germania, Ungaria şi Turcia. Centrul va oferi consultaţii şi în alte specializări decât stomatologia; astfel antreprenorii se bazează şi pe pacienţi interesaţi de medicina estetică, în special de tehnologia “acceleratorul frumuseţii”, un tratament anti-îmbătrânire, care folosește sângele pacientului.  De asemenea, ei oferă în plus un serviciu de consiliere pre-operatorie a pacientului, adult sau copil, atât în cazul pacienţilor români, cât şi străini.  Prin birouri partenere, Seytour speră să aducă pacienţi din SUA, Orientul Mijlociu ; ei  vor lansa un site şi vor dezvolta o franciză în acest sens. „Costurile vor fi pentru străini cu 45 % mai mici decât în ţara lor”, spune dr Leahu, în ale cărui clinici străinii reprezintă deja  10% dintre pacienţi.

„Pentru noi e important să transformăm turismul medical în brand de ţară”, susţine Răzvan Nacea, fondatorul agenţiei specializate în turism medical Seytour, prezentă pe piaţă din 1990. Cei doi antreprenori au ales Rin Grand Hotel şi au în vedere şi colaborarea cu hotelul din acelaşi lanţ situat în zona aeroportului, împreună cu care vor oferi pachete turistice complete.  De asemenea, în viitor au în vedere dezvoltarea segmentelor de medicină estetică şi sportivă.

Cei doi aşteaptă afaceri de 2 milioane de euro în 9 luni cu acest centru de turism medical. Pentru doctorul Leahu, aceasta este a cincea clinică în ţară şi a treia din Bucureşti, iar,  în total, clinicile sale au avut  afaceri a fost în 2014 de 500.000 de euro.  El spune că potenţialul turismului medical stomatologic este foarte mare, având în vedere că din stomatologie în general (nu doar turism) se fac 260 milioane de euro în Ungaria, faţă de 16 milioane de euro în România. În cazul Seytour, agenţie specializată în turism medical,  cifra de afaceri în 2014 s-a situat în jurul valorii de un milion de euro, în timp ce volumul businessului a fost de aproximativ 10 milioane de euro.

Anual, mii de turiști străini se tratează în clinicile și spitalele private din România, dar nu există o statistică oficială în acest sens. Numărul de turişti care apelează la servicii medicale, fie în România, fie în străinătate, a crescut anul trecut cu 15% față de 2013, potrivit datelor Seytour.

Despre turismul medical in Romania

 

 


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii