, Forbes Staff

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery organizează conferința „Publicitatea TV în era curiozității”

Discovery organizează pe 25 noiembrie în România o conferință B2B (business-to-business) cu denumirea „Publicitatea TV în era curiozității”, informează Media Expres.
Discovery-channel

La acestă conferință este anunțată participarea unor vicepreședinți de top din conducerea internațională a companiilor Discovery Networks, FOX International Channels, Eurosport dar și manageri din România din companiile UPC, Samsung, Zenith, Starcom MediaVest și MSLGROUP The Practice.

Conferința la care accesul se face doar pe bază de invitație va prezenta concluziile studiului „Era Curiozităţii” realizat de Discovery, cu participarea vicepreședintelui pentru cercetare și inovație de la Discovery Networks CEEMEA, Tanya Adlam.

Paneliștii conferinței care vor vorbi despre Valoarea de brand în „Era curiozității” se numără Paul Welling, SVP Head of Channels Discovery Networks CEEMEA, Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy FOX International Channels, Arnaud Simon, SVP, Content and Production Eurosport, Roxana Grigorean, PR Manager Samsung România și Bogdan Bucurei, Marketing Director UPC România.

În partea a doua a zilei vor vorbi despre „Monetizarea curiozitățiiVictoria Davies, VP, Country Manager Discovery SEE, Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE FOX International Channels, Maria Tudor, Managing Director Zenith Romania, Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest și Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice.

Asocierea de nume și participanți ilustrează printre altele parteneriatul pe care televiziunile Discovery și National Georgraphic (deținută de Fox) îl au pe piața din România pentru vânzarea de publicitate, care se face prin biroul Discovery de la București, deși televiziunile concurează pentru audiență încercând să educe și totodată să distreze publicul pe aceeași nișă de documentare („entertainment factual”).


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii