, Forbes Staff

Bunuri de consum |
|

Consiliul Concurenței a aprobat preluarea celor două magazine Carrefour de către familia Zanfir

Consiliul Concurenţei a aprobat tranzacţia prin care firma Zanfir, din Focşani, deținută de familia cu același nume, a cumpărat două magazine Carrefour Market în Brăila, la sfârșitul anului trecut.
Carrefour

Vânzarea celor două magazine reprezintă una din condiţiile asumate de Carrefour pentru ca achiziţia magazinelor Billa, anunțată în decembrie 2015, să fie autorizată de către Consiliul Concurenţei.

În 2016, analizând operaţiunea prin care Carrefour Nederland BV a preluat magazinele Billa, Consiliul Concurenţei a constatat că în zona geografică Brăila tranzacţia putea conduce la consolidarea poziţiei pe piaţă a Carrefour, cu posibile efecte negative la nivelul consumatorilor. „Ca urmare, tranzacţia a fost autorizată cu condiţia respectării unor angajamente asumate voluntar de către Carrefour, respectiv cesionarea a trei supermarketuri active pe piaţa din Brăila, două magazine Carrefour Market şi un magazin Billa”, au menționat reprezentanții Consiliului.

În luna decembrie a anului 2016, Consiliul Concurenţei a aprobat cumpărătorul celor două magazine Carrefour Market, respectiv Zanfir SNC Focşani.

Zanfir SNC este o companie independentă de vânzător, care deţine know-how-ul şi experienţa necesare funcţionării în condiţii competitive a magazinelor achiziţionate, precum şi resursele financiare necesare pentru a menţine şi dezvolta activităţile cesionate.

Mai mult, tranzacţia conduce la apariţia unui nou concurent pe piaţa relevantă de retail preponderent alimentar din Brăila, Zanfir nefiind prezentă în această zonă geografică până la acest moment”, au precizat reprezentanții Consiliului.

Zanfir activează pe piața comerțului cu amănuntul cu produse alimentare din anul 2002 şi operează, în prezent, 8 magazine de tip supermarket în zona Focșani şi localităţile limitrofe.

Brandul Zanfir numără opt supermarketuri, un magazin de tip cash & carry, o unitate specializată în vânzarea de produse proaspete, un bistro, o sală de festivităţi şi două unităţi de producţie, activitatea fiind concentrată în județul Vrancea. Grupul a obținut anul trecut afaceri de peste 135 de milioane de lei, dintre care 85% din retail. 

 

O familie de antreprenori români a cumpărat două magazine Carrefour Market în Brăila

Carrefour a cumpărat magazinele Billa din România


Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii