Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Companiile de automobile cu cele mai mari bugete de promovare pe RADIO

În perioada 1 ianuarie – 30 aprilie a.c., companiile auto au investit 577.477 euro (rate card) în promovarea pe radio, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT. Volumul este mai mare cu 7,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
auto

În primele patru luni ale acestui an, producătorii și dealerii de automobile au comandat 1.724 de spoturi radio, potrivit monitorizării Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). Numărul de reclame radio se situează la nivelul de anul trecut (creștere de doar 2,2%).

Volumul total de publicitate radio la mărcile de automobile s-a ridicat la 577.477 euro, buget calculat la tarifele-listă de publicitate (rate card), în creștere cu 7,1% față de primele patru luni ale anului 2014.

Cel mai mare investitor în publicitatea radio a fost Ford România, cu un buget de 256.405 euro (rate card), reprezentând 652 de difuzări.

 

Bugetele de publicitate sunt calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate ale fiecărei stații de radio. Nu sunt scăzute discounturile și gratuitățile acordate de radiouri.

Radioul cu cel mai mare buget de publicitate atras de la companiile auto este Europa FM, cu un volum brut de 164.574 euro (calculat la rate card), reprezentând 422 de spoturi difuzate.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii