, Forbes Staff

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Radu Ionescu: „Haideți să îmbrățișăm împreună tehnologia!”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
radu ionescu Kinecto

Radu Ionescu, Managing Director la Kinecto Isobar

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Radu Ionescu: Am decis concentrarea competențelor de performance marketing din întreg grupul Dentsu Aegis Network în proaspăt lansata agenție iProspect România. Nu e ceva nou – de 10 ani facem performance marketing – însă am decis să îl ducem la nivelul următor prin aducerea în România a celei mai mari agenții de profil din lume.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agentiilor digitale din România în 2014?

Radu Ionescu: Eficiența.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Radu Ionescu: Poate prea mult focus pe eficiență. (Zâmbește.) Care a dus din păcate la scăderea creativității la nivel de industrie.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Radu Ionescu: Să ne eficientizăm și mai mult operațiunile. Și să construim businessul de performance marketing pe potențialul uriaș al iProspect.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Radu Ionescu: Haideți să îmbrățișăm împreună tehnologia! (Zâmbește.)


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii