FacebookTwitterLinkedIn

Andreea Nemens, director executive GMP Advertising

Forbes: Ați avut clienți, în ultimul an, care v-au solicitat creație pentru machete publicitare exclusiv pentru print? Sunt mai mulți sau mai puțini decât, să zicem, în urmă cu trei ani?

Andreea Nemens: Avem clienți care comunică în print. În ultimul an, am făcut proiecte speciale pentru print, de exemplu, ideea pentru Back UP Solutions de la Romtelecom, care a generat un feedback foarte bun pentru client. Într-o revistă de business, am introdus, în pagina destinata ad-ului, o copie a întregii reviste, de șase ori mai mică, dar care avea conținutul identic celei mari pentru a sugera într-un mod memorabil serviciile de Back Up & Recovery Data.

Forbes: Pe fondul dezvoltării rapide a comunicării digitale, considerați că reclama în print, în România, este o istorie care nu mai interesează pe nimeni?

Andreea Nemens: Printul nu mai este vedeta, însă nu va muri. Așa cum nu moare bucuria de a te uita pe o fotografie scoasă pe hârtie. Emoția cu care retrăiești amintirea este incomparabil mai mare când poți să ții fotografia în mână.

Printul are un public al său. Fie ca e vorba de quality sau tabloid, printul ocupă un timp al lui și te răpește din nebunia zilei.

Reclama din print are ocazia să ajungă, într-o manieră personală la om, atâta timp cât este altceva decât un clișeu. Dacă știu să exploatez lateral acest mediu, dacă știu să-i dau cititorului conținut, dacă o fac într-un mod vizual seducător pentru acel public, care în print este din ce în ce mai profilat și nișat, atunci pot să am MINUTUL meu de glorie, doar ad-ul și omul, față în față.

Citește și opinia lui Irina Becher (Leo Burnett Group)!