FacebookTwitterLinkedIn

Campaniile de promovare pentru produsele Zdrovit, în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie a.c., „au inundat” piața de radio. Astfel, monitorizările BRAT, în parteneriat cu Media Forest România, arată că Zdrovit a comandat numai puțin de 28.411 de clipuri radio în valoare brută de 11.028.447 euro (calculată la rate-card). (Au fost monitorizate opt rețele de radio.)

Printre brandurile pe care le deține Zdrovit se numără: Zdrovit Anticârcel, Biomag, ColonProtect și Supramax Articulații (acesta din urmă intens promovat pe radio).

Numărul de reclame pentru brandurile Zdrovit reprezintă 78% din totalul clipurilor difuzate de piața farma pe radio! De asemenea, bugetul brut al campaniilor Zdrovit (rate-card) a însemnat 80,3% din totalul publicității radio pentru produsele farmaceutice.

Cel de-al doilea jucător farma în topul publicității radio este Fiterman Pharma, cu 4.737 de spoturi în valoare brută de 1,52 milioane euro. Printre brandurile Fiterman se numără Uractiv, Fleximobil, Biocebral și Alinan.

Treapta a treia este ocupată de Merz Pharma, cu un consum brut de 251.604 euro (rate-card), reprezentând 486 de difuzări radio.

Alți clienți farma cu bugete de promovare importante în piața radio (opt rețele de radio):

Terapia – 148.466 euro;

Farmaciile Dona – 126.795 euro;

Secom – 121.803 euro;

Walmark – 115.694 euro;

AD Pharma – 106.512;

Alevia – 99.055 euro;

Core Invest Health – 45.040 euro;

Toate cifrele reprezintă volume brute de publicitate calculate pe baza tarifelor-listă.

Consumul „excesiv” de publicitate radio al companiei Zdrovit a determinat ca volumul de publicitate consumat în primele patru luni ale acestui an de piața farma să crească cu 389% față de aceeași perioadă a anului trecut.