Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Alexandru Cernătescu: „Nu avem o industrie digitală unită, ca în alte țări”

În buna tradiție jurnalistică, fiecare an se încheie cu întrebarea (naivă, dar justificată) cum a fost anul? A doua curiozitate este cum va fi anul ce se apropie, mai greu sau mai ușor? „Forbes România” a renunțat la aceste două întrebări. Am adresat șapte întrebări pentru oamenii din businessul de comunicare.
alexandru_cernatescu.jpg

Alexandru Cernătescu, CEO & Co-Fondator – Infinit Solutions

Forbes: Trei lucruri bune care s-au întâmplat agenției dvs. în 2013.

Alexandru Cernătescu:

1) La nivel de structură, unul dintre cele mai importante lucruri a fost întărirea top managementului agenției noastre prin venirea lui Shuja Shaikh ca și Managing Partner și a lui Alice Gavril ca și Client Service Director. De asemenea, am mai adus forțe noi și în alte zone cum ar fi cea de online media sau de creație.

2) La nivel de business, menționez că de-a lungul anului au intrat mai multe conturi noi în portofoliul agenției noastre cum ar fi Medicover, Rigips, Royal Canin sau Inmedio, dar vreau să menționez aici și revenirea contului Praktiker în Infinit. De asemenea, vom reveni cu niște anunțuri foarte interesante la nivel de conturi noi la începutul anului 2014. Tot aici, un lucru foarte bun este că toți clienții noștri tradiționali au rămas cu noi în continuare – cred că acest lucru spune foarte multe în sine. De exemplu, Honda este în portofoliul nostru de cinci ani de zile și mergem împreună pe al șaselea.

3) La nivel „patriotic”, un lucru foarte important a fost implicarea agenției noastre la evenimentul Interact Barcelona 2013, fiind prima și singura agenție independentă din Europa de Est care să aibă puterea și să se și implice la un asemenea nivel.

Forbes: Trei momente dificile prin care a trecut agenția dvs. în 2013.

Alexandru Cernătescu: Aici aș avea unul singur de menționat și anume momentul în care ne-am mutat în noua noastră clădire – Infinit Tower. Întotdeauna, mutarea unei companii, mai ales de câteva zeci de oameni, nu este un lucru ușor. Deși beneficiile mutării sunt foarte mari, îmi amintesc că ne-a luat aproape două luni ca să fim 100% funcționali în noul spațiu, ba chiar am lucrat câteva săptămâni în open space total pe fiecare etaj pentru că fiind o clădire nouă am fost nevoiți să așteptăm până au venit pereții interiori, așa că imaginați-vă două meeting-uri în paralel, mai ales de creație, fără pereți. Bine că am supraviețuit! (Zâmbește.)

Forbes: Trei lucruri bune care au avut loc pe piața de publicitate online din România în acest an.

Alexandru Cernătescu: 1) Simțim că a crescut calitatea organizării unor pitch-uri prin felul în care se setează, adică se înțelege și se cere mult mai bine și mai clar ce trebuie să poată oferi o agenție de digital serioasă unui brand.

2) Din ce în ce mai mulți clienți continuă trendul de a avea agenții digitale dedicate și de a nu mai face online-ul la „și altele” cu agențiile de comunicare clasică. Ba mai mult, apreciem foarte mult că sunt din ce în ce mai multe branduri care fac campanii integrate online/offline cu agenții de digital.

3) A crescut foarte mult zona de servicii de valoare adăugată în domeniul nostru și anume din ce în ce mai mulți clienti caută și apreciază zona de strategie ceva mai avansată, de performanță, de consultanță, de implicare a agenției la nivel de produs sau de transformare a business-ului lor către digital. Acest lucru este extraordinar pentru că arată importanța din ce în ce mai mare pe care o are digitalul în mixul de comunicare în general. În cazul nostru, Infinit fiind o agenție tradigitală, zona de digital are chiar rolul de platformă centrală a mixului în soluțiile de ecosistem de comunicare oferite către clienții noștri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii