FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit reprezentanților companiei, creșterea se datorează interesului crescut al părinților, elevilor și profesorilor pentru soluțiile digitale și creșterii numărului de orașe în care platforma Adservio este utilizată. Cele mai multe parteneriate au fost încheiate cu școli din orașele mari ale țării, ca București și Iași, dar și cu școli din orașe mai mici cum ar fi Focșani.

De asemenea, în 2016, Adservio a încheiat un parteneriat cu Telekom România, în urma căruia școlile au fost dotate cu tablete și internet 4G. În unitățile în care parteneriatul a devenit activ s-au înregistrat cu până la 63% mai puține absențe, a crescut media pe unitate școlară, iar la testările naționale s-au înregistrat rezultate îmbunătățite.

„Datorită parteneriatului cu Telekom, mizăm pe o extindere accelerată la nivel național, începând cu mediul urban, și creșteri ale cifrei de afaceri cu minim 40%. Ne bucură foarte mult feedbackul pe care îl primim de la profesori, părinți și elevi. Urmează un an plin în care vom îmbunătăți soluția în puncte cheie și ne dorim să ajungem în cât mai multe orașe, pentru a ușura procesul educațional“,a declarat Alexandru Holicov, fondatorul Adservio.

Planuri pentru 2017

Pentru anul în curs, obiectivul major al companiei este extinderea și implementarea platformei la nivel național și european. Adservio vizează Iași, București, Timișoara, Cluj, Buzău și Focșani, dar și Republica Moldova, unde sunt avute în vedere școlile din Chișinău. În Europa, sunt vizate țări ca Germania, Marea Britanie și Spania.

În ceea ce privește platforma, va fi îmbunătățit modul de realizare a rapoartelor – vor putea fi realizate formulare de feedback pentru părinți -, vor fi disponibile grupuri de discuție, iar secțiunea „Admitere“ (disponibilă pentru elevii din clasele a XI-a și a XII-a ) oferă deja o bază de date actualizată și diversificată de facultăți din care elevii pot alege.

Citește și: Ce aplicație folosesc primăriile din țara noastră pentru gestionarea documentelor

Printre planurile anului în curs se numără și colaborarea mai strânsă cu ONG-uri și fundații pe teme de educație. De altfel, din acest an, Adservio susține, cu o bursă de performanță de 2.200 lei pe an, oferită prin Fondul de Burse al Fundației Comunitare Iași, un elev de clasa a X-a, olimpic la șah și informatică.

Nu în ultimul rând, opțiunea Office 365 de la Microsoft le va permite tuturor utilizatorilor să vizualizeze fișiere Word, Excel sau Powerpoint, fără a mai fi nevoiți să le salveze pe calculator, iar elevii și profesorii pot lucra în același timp pe fișiere.

Adservio a fost creat în 2008 și implementat în peste 40 unităţi școlare din România și oferă acces la catalog digital și informaţii şcolare complexe.