Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Ziarul britanic „The Independent” nu va mai apărea în versiunea tipărită, începând cu 27 martie 2016

Cotidianul britanic „The Independent” va renunţa la versiunea tipărită, inclusiv pentru ediţia de duminică, începând din martie 2016, a anunţat editorul ESI Media, confirmând şi planul de vânzare a publicaţiei, informează BBC, conform MEDIAFAX.
The-Independent

Compania ESI Media a precizat că trecerea spre digitalizarea publicaţiilor va crea „unele redundanţe” în rândul angajaţilor, dar şi 25 de posturi noi în domeniul digital.

Compania a confirmat că va ceda cotidianul online către Johnston Press, după ce tranzacţia va fi aprobată de acţionarii acestei companii.

Evgeny Lebedev, proprietarul cotidianului şi al ESI Media: „Această hotărâre menţine calitatea de la The Independent şi permite continuarea investiţiilor în conţinutul editorial de valoare ce îi atrage pe mulţi cititori către platfoma noastră online”.

Ultima versiune print a ziarului „The Independent” va fi pe piaţă sâmbătă, 26 martie, în timp ce „The Independent on Sunday” va publica ultima ediţie tipărită pe 20 martie 2016.

Cotidianul „The Independent” a fost inaugurat în 1986.

VEZI ZIARELE NAȚIONALE CARE AU ATRAS CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE ÎN 2015

Monitorizările din decembrie 2015 arată că publicația a vândut în medie puţin peste 56.000 de exemplare – un cuantum mult redus în comparaţie cu ziarele rivale din presa britanică, ce se situează între „The Sun”, cu un tiraj de 1,8 milioane de exemplare, şi „The Guardian”, cu 166.000 de exemplare pe zi.

Milionarul rus Alexander Lebedev a preluat ziarul a cărui situaţie economică era precară în 2010, când a cumpărat Independent News for Media pentru suma de 1 liră sterlină. Evgeny Lebedev, fiul lui Alexander Lebedev, a declarat că ziarul ar putea fi vândut, dar nu se va implica personal în această tranzacție. 

Stephen Glover, un co-fondator al „The Independent”, a declarat că „ziarul se vindea în atât de puţine exemplare, încât apariţia versiunii tipărite n-ar mai fi avut sens”.

VEZI COMPANIILE CARE AU INVESTIT CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE ÎN PRINT

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii