
Volumul brut de publicitate de 39,98 milioane euro (rate card) este mai mic cu 7,7% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Investitorii au comandat 10.635 de machete publicitare în ziarele naționale, potrivit monitorizărilor Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), în scădere cu 10,9% față de anul trecut.
Citește: „Scrie un comunicat de presă!”
Ziarele cu cele mai mari volume de publicitate sunt: „Libertatea” (15,9 milioane euro – rate card), „Ziarul Financiar” (7,25 milioane euro – rate card) și „Click!” (5,15 milioane euro – rate card). Cifrele reprezintă bugetele calculate la tarifele-listă de publicitate ale fiecărui ziar, făr să fie scăzute discounturile sau gratuitățile.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).