Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ziarele naționale cu cele mai mari venituri din publicitate (9 luni 2015)

Ziarele naționale, cele care mai sunt editate pe hârtie, au atras în primele 9 luni ale acestui an un buget total de publicitate de 39,98 milioane euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT.
ziare_locale.jpg

Volumul brut de publicitate de 39,98 milioane euro (rate card) este mai mic cu 7,7% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Investitorii au comandat 10.635 de machete publicitare în ziarele naționale, potrivit monitorizărilor Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), în scădere cu 10,9% față de anul trecut.

Citește: „Scrie un comunicat de presă!”

Ziarele cu cele mai mari volume de publicitate sunt: „Libertatea” (15,9 milioane euro – rate card), „Ziarul Financiar” (7,25 milioane euro – rate card) și „Click!” (5,15 milioane euro – rate card). Cifrele reprezintă bugetele calculate la tarifele-listă de publicitate ale fiecărui ziar, făr să fie scăzute discounturile sau gratuitățile.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii