FacebookTwitterLinkedIn

Creșterea provine, în principal, din cauza majorării tirajului tipărit și difuzat pentru  publicația lanțului de supermarketuri Kaufland. Publicația cu ofertele Kaufland, săptămânal cu difuzare gratuită, a avut un tiraj mediu difuzat pe ediție de 5.416.027 exemplare.

Pe de altă parte, media tirajului vândut pentru presa scrisă, în perioada aprilie – iunie 2016 , a scăzut cu 5% față de trimestrul anterior.

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a publicat pe 7 septembrie 2016, pe site-ul asociației, cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicații care au depus declarațiile în condiții regulamentare.

VEZI AUDIENȚA RADIOURILOR ÎN BUCUREȘTI ÎN ACEASTĂ VARĂ

În cazul ziarelor naționale, se constată că Ziarul Lumina, editat de Patriarhia Română, a avut o medie de vânzări pe ediție de 21.855 exemplare pe ediție, foarte aproape de Gazeta Sporturilor, dar peste tiraje ziarelor „Evenimentul Zilei”, „România Liberă” și „Adevărul”.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).