Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Zelist Monitor şi Klarmedia au devenit parteneri pentru monitorizarea completă a presei tradiţionale, digitale şi social media

Zelist Monitor şi Klarmedia anunţă încheierea unui parteneriat pentru monitorizarea tuturor surselor relevante din presa tradiţională, digitală şi social media.
partner

Prin acest parteneriat, cele două companii îşi propun să le ofere clienţilor servicii complete de monitorizare şi analiză media. Zelist Monitor şi Klarmedia îşi vor pune în comun capabilităţile tehnice şi umane în realizarea unor pachete de servicii 365, care vor răspunde tututor solicitărilor privind monitorizarea unui brand, a unei campanii sau a unui eveniment din România.

Clienţii ambelor companii vor avea astfel acces la o ofertă completă de monitorizare: presa scrisă, radio, TV, presa online, bloguri, forumuri, agregatoare de presă, reţele de socializare (pagini publice de Facebook, conturi de Twitter, Instagram, Youtube, Google Plus, Ask.fm, Foursquare, LinkedIn).

Pentru a oferi servicii complete de monitorizare, cele două companii vor alătura performanţele tehnologice şi expertiza în monitorizarea digitală, specifice Zelist Monitor, capabilităţilor umane necesare în proeictele custom şi accesului la sursele audio-video şi presa tipărită, oferite de Klarmedia.

VEZI CÂȘTIGĂTORII LA INTERNETICS 2015

Zelist Monitor deține un serviciu complet de monitorizare în social media şi presă online. Platforma dezvoltată de compania TreeWorks în 2010 este utilizată de peste 50% din clienţii care folosesc servicii de monitorizare în România. În prezent, Zelist Monitor monitorizează peste 23.000 pagini publice de Facebook, peste 370.000 conturi de Twitter, peste 360.000 conturi de Instagram, peste 89.000 bloguri, 3.500 surse de presă online şi peste 140 forumuri.

Klarmedia este un nume nou pe piaţa din România, în start-up fiind implicaţi doi dintre cei mai experimentaţi oameni din industria de monitorizare media: Ionuţ Anastase şi Octavian Petrescu.

Departamentul de Client Service este condus de Liviu Gerea, aceasta având o experienţă de peste 15 ani în industrie. În plus faţă de serviciile de monitorizare a presei traditionale şi moderne, compania propune industriei de comunicare servicii precum evaluarea activităţii de PR prin KPIs stabiliţi pentru fiecare client în parte, în funcţie de specificul business-ului şi tipul de audienţă, crisis communication assistance, alerte în timp real, ad-hoc searches, transcripturi pentru ştiri, emisiuni, conferinţe de presă şi orice alte înregistrări puse la dispoziţie de clienţi.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN PRIME-TIME (1 IANUARIE – 19 NOIEMBRIE 2015)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii