Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

ZebraPay estimează afaceri de 113 milioane de lei, în 2018. Terminalele de plată sunt rebranduite SelfPay, fiind transformate în stații de plată

ZebraPay, companie de tehnologie specializată în furnizarea de soluții de plată de tip self-service, estimează pentru acest an o creștere a sumelor procesate cu 80%, față de anul trecut, până la 1,176 miliarde de lei, și a cifrei de afaceri cu 70%, până la aproape 113 milioane de lei.
Adrian Badea SelfPay

Cifra de afaceri a crescut cu 26,7%, anul trecut, în comparație cu anul precedent, până la nivelul de 66,3 milioane de lei, datorită înmulțirii rețelei de terminale, adăugarea de servicii noi și majorării semnificative a serviciilor de plăți facturi.

În plus, compania a procesat plăți în valoare de 653,3 milioane lei, o creștere de 33% față de anul precedent, iar numărul de tranzacții procesate a urcat cu 19%, la 7,5 milioane.

Anul trecut, rețeaua a crescut cu 40%, ajungând la aproximativ 2.950 de terminale. În prezent, rețeaua cuprinde 3.000 de stații de plată, amplasate în peste 750 de localități din țară.

De asemenea, compania pune la dispoziția clienților mai mult de 100 de servicii, printre care se numără plăți facturi, rovinietă, rate credit, plăți întreținere, reîncărcare eletronică, plăți online, e-money, donații, bilete de tren și bilete la spectacole.

Rebranding de 350.000 de euro

Toate terminalele ZebraPay vor fi redenumite SelfPay, în urma unui proces de rebranding care reprezintă o investiție de 350.000 de euro. Noua identitate a companiei poziționează SelfPay ca lider al pieței de terminale de tip self-service prin transformarea conceptului de terminale de plată în stații de plată, au precizat reprezentanții companiei.

Procesul de rebranding implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală cu brandul SelfPay și lansarea stațiilor de plată, ca terminale de tip self-service.

Businessul nostru a trecut la nivelul următor, așa că am simțit nevoia de schimbare pentru a ne diferenția mai clar față de competiție. Noua identitate de brand, adăugarea de servicii noi și conceptul de «stație de plată», mult mai ușor de identificat în rândul clienților noștri, ne determină să anticipăm în 2018 o creștere de cel puțin 70% a cifrei de afaceri și a numărului de tranzacții comparativ cu anul trecut”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Prin staţiile de plată SelfPay pot fi efectuate plăţi cu numerar pentru o gamă diversă de produse şi servicii: plăți facturi, rovinietă, reîncărcare cartele prepaid, plăți online, monedă virtuală, bilete de tren, bilete la spectacole etc. Staţiile de plată SelfPay sunt amplasate în marile reţele de retail, universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate. Metodele de plată pot fi de l numerar, coduri QR până la cryptocurrency, terminalele având acces non-stop.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii