Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Zdrovit este mereu prezent în publicitatea la radio

În primele trei luni ale acestui an, volumul brut de publicitate investit în primele 8 rețele de radio s-a ridicat la 39,1 milioane de euro (calculat la rate card), conform monitorizărilor BRAT. Campionul investițiilor continuă să fie compania farmaceutică Zdrovit.
radio_2013.jpg

Bugetul brut investit în radio, în valoare de 39,1 milioane de euro (rate card), este cu 23,4% mai mare decât cel din primul trimestru al anului 2014. De asemenea, numărul de spoturi difuzate de cele 8 rețele cuprinse în studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT, se ridică la 118.517, în creștere cu 25,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Zdrovit, companie farmaceutică ce deține, printre altele, brandurile Anticârcel®, Bilomag FORTE, ColonProtect și SUPRAMAX® articulații, a consumat un volum brut de 11,4 milioane de euro (rate card), pentru 33.310 de inserții difuzate. Volumul brut de publicitate a fost calculat pe baza tarifelor-listă de publicitate (rate card) pentru fiecare radio în parte. Zdrovit este de departe cel mai mare consumator de publicitate radio, în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2015. Numărul de spoturi difuzate este de aproape 4 ori mai mare decât al următorului plasat: eMAG.

În portofoliul Zdrovit există peste 150 de produse comercializate în punte farmaceutice & lanțuri IKA, aproximativ 25 dintre ele fiind branduri de sine stătătoare și comunicate către targeturi aferente.

eMAG, magazin online deţinut de compania Dante International SA, a comandat 6.320 spoturi, în valoare de 1.822.678 euro (rate card), conform monitorizărilor BRAT.

Cea de-a treia poziție este ocupată de rețeaua de magazine Lidl, cu un volum brut de publicitate în valoare de 1.700.017 euro, reprezentând 4.668 de spoturi.

Top 15 cei mai mari investitori în reclamele pe radio cuprinde 8 companii din domeniul retail, trei operatori de telefonie mobilă, două firme farmaceutice, un distribuitor de benzină (MOL România) și un producător de mobilă (Casa Rusu). Rețeaua de mobilă Casa Rusu s-a plasat pe locul 7, înaintea operatorilor de telefonie mobilă Vodafone, Telekom și Orange, cu un volum brut de 898.504 euro (rate card) pentru 2.303 de inserții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii