Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Zafit amenajează magazinele Calvin Klein și Dockyard din România și estimează o cifră de afaceri de aproximativ 360.000 de euro în 2020

Zafit se ocupă de amenajarea spațiilor comerciale pe care cele două branduri urmează să le deschidă în România, respectiv Dockyard la Brașov și Calvin Klein la Iași.  
CK-Underwear_2020

Zafit, furnizor de servicii complete pentru amenajarea de birouri și spații comerciale, include în portofoliul său două noi branduri: Calvin Klein (prin Sarkk SA, distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România) și Dockyard.

Primul trimestru din 2020 a fost bun pentru ZAFIT, dar și ultimul, începând cu luna septembrie, când numărul de comenzi a crescut. În general,  în contextul pandemiei, cererile pentru spații comerciale au avut un trend satisfăcător, însă au stagnat cele pentru spațiile de birouri sau coworking, dat fiind faptul că angajații nu au mai fost prezenți în spațiile de birouri la fel de mult ca în anii precedenți.

„Cu siguranță, nu putem ști întru totul ce va aduce începutul anului 2021 dată fiind situația creată de pandemie, însă suntem încrezători că economia se va mișca în continuare în parametri optimi, astfel încât să nu scadă simțitor cererea și oferta. În ultima perioadă, am reușit la ZAFIT să transmitem mai bine ceea ce facem, să ne poziționăm mai bine în piață și să câștigăm notorietate. Anul 2020 a adus pentru noi și mai multe proiecte de amenajări de spații comerciale, chiar dacă amenajarea de birouri a stagnat în contextul pandemiei, și a adus proiecte sofisticate, de care ne mândrim la final de execuție. Chiar și acum, în ultimele luni din an, au venit foarte multe solicitări, peste așteptările noastre”, a declarat Claudiu Palaghiu, fondator ZAFIT.

Compania are în lucru mai multe proiecte ce urmează să fie finalizate până la începutul anului 2021. Estimează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 360.000 de euro, în creștere cu peste 35% față de 2019. Pentru 2021, compania își propune o creștere cu peste 30% față de anul acesta, chiar și în contextul creat de pandemie.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii