Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

World Vision și Jazz luptă împotriva sărăciei din România

captura_2_(1).jpg
Jazz semnează spotul „Donator de viitor” pentru campania lansată de World Vision. Agenția a fost aleasă în urma unui pitch și spotul a contribuit la proiectul de susținere a comunității din Dolj. Programul își propune să fie cel mai puternic mod de a lupta împotriva sărăciei din România.

Campania „Donator de viitor” cuprinde un spot TV, filmat în județul Dolj, în parteneriat cu TVR1 și TVR 2, și o platfomă online susținută prin site-ul programului www.donatordeviitor.ro și prin pagina de Facebook. Parteneriatul cu TVR a fost realizat împreună cu agenția Next Advertising.

Scopul campaniei este de a convinge românii să devină donatori și să susțină cu doar 68 de lei pe lună viața unui copil dintr-o anumită comunitate din România, în acest caz fiind vorba de județul Dolj.

Donatorul are posibilitatea de a ține legătura cu copilul pe care îl sponsorizează și chiar să-l viziteze pentru a se asigura de progresul acestuia. Copiii susținuți sunt reprezentanții comunității din care fac parte, astfel încât susținătorii campaniei vor ajuta de fapt nu doar un copil, ci întreaga comunitate din care acest copil face parte.

Membrii comunității sunt învățați și pregătiți de către reprezentanții World Vision pentru a știi cum să aibă singuri grijă de ceea ce au construit, dar și cum să dobândească resurse noi pentru a beneficia de o dezvoltare de succes, pe termen lung.

„Să elimini sărăcia nu este un act de caritate, ci unul de dreptate. Ca și sclavia, sărăcia nu este o stare naturală. Este provocată de om și poate fi eradicată de acțiunile oamenilor, ca să citez un autor anonim. Prin programul «Donator de viitor», fundația World Vision își propune să schimbe mentalităși și să învețe comunitatile să devină autosustenabile”, a explicat Diana Benko, Partner Jazz.

Echipa Jazz a fost formata din: Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Valentin Suciu – Creative Partner și Diana Benko – Partner.

Echipa World Vision a fost reprezentată de : Madalina Dicu – Senior Development & Fundraising Manager , Oana-Andreea Serban – PR & Communication Manager, Adela Fudulea — Marketing Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii