Cautare




, Staff

SportsMoney |
|

World Class România achiziționează clubul Pure Health & Fitness

World Class România achiziționează clubul Pure Health & Fitness, ajungând astfel la 22 de centre de fitness în București.  
Kent Orrgren_CEO World Class Romania

World Class România, lider de piaţă în industria de health&fitness autohtonă, achiziționează clubul Pure Health & Fitness, fostul Pure Jatomi, situat în centrul comercial AFI Cotroceni, din Capitală. Valoarea tranzacției nu a fost anunțată.

Această achiziție marchează continuarea procesului de extindere a rețelei de centre de fitness World Class România, care a ajuns la 22 de cluburi în București și la 31 la nivel național, deservind peste 55.000 de membri.

Cu o suprafață totală de peste 1.818 de metri pătrați, World Class AFI Cotroceni cuprinde un studio de aerobic și unul de cycling, precum și zone de functional training. Clubul va intra în perioada următoare într-un proces de rebranding, iar membrii vor avea acces la rețeaua extinsă începând cu data de 14 iunie.

Suntem încântați să le oferim clienților noștri din partea de vest a Bucureștiului acces la mai multe cluburi, alături de servicii de înaltă calitate, echipamente de ultimă generație și antrenori certificați internațional. De asemenea, le urăm bun-venit membrilor clubului Pure Health & Fitness în cea mai mare comunitate de fitness din România. Achiziția este în linie cu misiunea noastră de a îmbunătăți stilul de viață al oamenilor din România, oferindu-le inspirația și motivația de a fi mai activi, mai des”, a declarat Kent Orrgren, CEO al World Class România.

World Class AFI Cotroceni va fi inclus în categoria de abonament Bronze. Membrii World Class România pot alege dintre cele șase tipuri de abonamente anuale: Basic, Bronze, Silver, Gold, Platinum și W. Abonamentele la clubul Pure Health & Fitness, care sunt încă active, devin locale (categoria Basic), oferind access doar la World Class AFI Cotroceni, membrii având opțiunea de upgrade la oricare dintre nivelurile superioare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii