Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

World Class lansează o nouă structură de abonamente

World Class, unul dintre jucătorii de top în industria de wellness autohtonă, se dezvoltă pe plan local prin lansarea unei noi structuri de abonamente în rețeaua sa de cluburi de fitness.
79. World Class

Clienții vor putea alege între patru tipuri de abonamente anuale – Bronze, Silver, Gold și Platinum. Abonamentul Bronze oferă acces în șapte cluburi World Class din București și țară, iar Silver în alte trei cluburi, alături de cele șapte din categoria inferioară (Bronze). Abonamentul Gold le permite membrilor accesul în 13 cluburi, iar cei care optează pentru Platinum pot accesa întreaga rețea World Class, inclusiv cluburile premium – World Class Grand și Downtown – și cluburile din țară.

În cifre, printre facilitățile de care pot beneficia clienții World Class se numără 17 cluburi de fitness, 325 de instructori și antrenori, peste 50.000 de clase derulate anual, 11 piscine și 230 de biciclete de cycling. De asemenea, din vara anului 2015, cei 35.000 de membri ai World Class România au la dispoziție conceptul W, o îmbinare între fitness și lifestyle, prin care clienții pot participa la cursuri de aerobic, Yoga sau Pilates, la o calitate superioară, într-un cadru exclusivist. 

„România este încă sub media europeană în materie de servicii sau procentajul populației care este membră a unui club de fitness. Considerăm că există un mare potențial de creștere, drept urmare ne concentrăm pe dezvoltarea rețelei de cluburi World Class România”, declară Mikael Fredholm, CEO World Class România și Serbia. De asemenea, reprezentanții companiei estimează anul acesta o creștere a cifrei de afaceri de 10%. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii