Cautare




, Contributor

Bani și Investiţii |
|

Workspace Studio, afaceri de 9 milioane de euro în 2020 și investiții de 350.000 de euro

Workspace Studio, companie specializată în soluții de amenajare orientate către ergonomie și partener unic acreditat al Herman Miller în România, a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 9 milioane de euro.
__Horatiu Didea_ManagingPartner_Workspace Studio

Din această cifră de afaceri, segmentul B2C a reprezentat 7% din total, pondere în creștere față de 3% în 2019. Finalul de an a menținut dinamica pozitivă de după ridicarea restricțiilor atât în B2C, cât și în proiectele B2B, ultimul trimestru aducând companiei aproape 30% din cifra totală de afaceri.

„Împreună cu Allspace Interiors, subsidiara noastră specializată în lucrări de fitout, partiții și pardoseli, am depășit 10 milioane de euro într-un an plin de incertitudini și în care nu am avut nici un proiect mare. Este încă un semn că, în ciuda unui oarecare declin al pieței de birouri, clienții caută produse și soluții de calitate superioară și parteneri integri care să ofere servicii profesionale de înalt nivel”, a punctat Horatiu Didea, Managing Partner al Workspace Studio.

Potrivit acestuia, cele mai căutate produse la nivelul anului 2020 au rămas scaunele ergonomice de la Herman Miller, cu o dinamică accelerată pe fondul muncii la distanță și orientării angajatorilor către investiții în ergonomie și calitate. Acestea sunt urmate de cabinele acustice care asigură intimitate și separare, precum și soluțiile pentru purificarea aerului, accesate de companiile care au optat pentru păstrarea birourilor deschise și munca în sistem hibrid home & office.

Totodată, creșterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidențial în prima jumătate din 2020 a determinat compania să se orienteze către piața de retail. Astfel, aceasta a investit 100.000 de euro în lansarea unui magazin online care cuprinde în stoc produsele cele mai solicitate de acest segment de clienți, respectiv scaunele ergonomice Herman Miller.

De asemenea, în 2020, Workspace Studio a investit 250.000 de euro și în extinderea showroom-ului propriu. Astfel, suprafața totală ocupată de showroom a crescut cu 45%, până la 550 de mp.

„Ne așteptăm ca segmentul nostru de piață – al amenajărilor orientate către ergonomie – să crească, susținut atât de nevoia de regândire a spațiului de birou, dar și de nevoia amenajării zonelor de muncă în interiorul locuinței . Am decis să continuăm planul de extindere a showroom-ului, în ciuda perioadei incerte de la mijlocului anului trecut, pentru a putea expune o varietate mai mare de produse și soluții adaptate contextului actual și birourilor prezentului și viitorului, a ținut să precizeze Horațiu Didea.

În contextul în care munca remote rămâne o opțiune și chiar o normă pentru multe companii și în 2021, biroul prezentului se axează pe flexibilitate mai mult decât oricând. Spațiul destinat ședințelor poate fi și cafenea sau zonă de relaxare, la fel cum biroul managerului devine loc de întâlnire cu partenerii sau colegii de proiect.

„Suprafețele birourilor vor fi reduse în medie cu circa 30%, pentru că vor deservi un număr mai redus de angajați care merg zilnic la birou. Însă ca design vor fi mai aerisite, mai confortabile și mai orientate către wellbeing, cu alte cuvinte, mai ergonomice. Companiile deja investesc mai mult în calitate și în design care să asigure mediul propice pentru socializare, conectare, inovație și luarea deciziilor. Mai mult decât atât, spațiile trebuie să asigure condiții de muncă în siguranță și sănătatea angajaților, de aceea materialele de calitate, care suportă curățare și igienizare repetată sunt mai căutate ca oricând”, a conchis Horațiu Didea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii