Cautare




, Contributor

DWF

AdNews |
|

Work from home: 6 accesorii de care ai nevoie

Odată cu izbucnirea pandemiei, munca de acasă a devenit singura soluție disponibilă pentru ca multe firme și companii să își poată continua activitatea în siguranță. Toată această schimbare s-a desfășurat pe repede-înainte, astfel că mulți angajați s-au văzut puși într-o situație cu totul nouă, la care au fost nevoiți să se adapteze din mers.

Totodată, această situație a scos în evidență și o serie de avantaje pe care le are munca de acasă, așa că sunt toate șansele ca mulți angajatori să continue această practică și după ce pandemia va dispărea definitiv. Așadar, chiar dacă tu continui să mergi la birou, nu ar fi rău să iei notă de câteva accesorii de care ai avea nevoie în cazul în care vei trece și tu la munca de acasă.

 

Laptop sau calculator de birou

Un astfel de dispozitiv este esențial pentru munca de acasă având, în vedere că mare parte din activitate ți-o vei desfășura on-line. În mod normal, dacă angajatorul te trimite să muncești de acasă, ar trebui să îți pună la dispoziție și un laptop, în cazul în care încă nu beneficiezi de o astfel de facilitate.

Te poți folosi și de propriul laptop sau calculator, cu condiția ca acesta să aibă resursele minime necesare pentru a-ți permite să lucrezi pe el.

 

Hub și cabluri USB

În funcție de tipul activității pe care o desfășori, ai putea fi nevoit să conectezi mai multe dispozitive la calculator sau laptop, iar asta ar fi o problemă dacă nu ai la dispoziție mai multe porturi USB. Un hub USB îți va fi de mare ajutor în acest caz, dat trebuie să gasesti cabluri USB suficiente pentru fiecare dispozitiv care trebuie conectat.

 

Căști cu microfon

Munca de acasă presupune inevitabil și o serie de ședințe online, la care se adaugă și videoconferințele sau alte discuții online purtate cu clienți sau parteneri de afaceri. Pentru a putea comunica eficient în cadrul acestor întâlniri, ai nevoie de o pereche de căști care anulează zgomotul ambiental, dotate cu un microfon, ca să te poți face auzit.

 

Cameră web

În principiu, pentru astfel de întâlniri te poți baza pe camera telefonului sau pe cea a laptopului, însă pot fi și evenimente în care să fie nevoie de o imagine de calitate superioară sau de un cadru mai larg. În acest caz, vei avea nevoie și de o cameră web, care prezintă avantajul că poate fi amplasată în orice zonă din încăpere, creând astfel un cadrul mai larg atunci când ai de făcut o prezentare și trebuie să te ridici de la birou.

 

Scaun ergonomic

Dacă până acum nu petreceai prea mult timp așezat la biroul de acasă, lucrurile se schimbă atunci când îți muți aici toata activitatea de la job. Prin urmare, ai nevoie de un scaun ergonomic special adaptat pentru cei care stau mult timp la birou.

Nu este deloc un moft, ci o necesitate, pentru că un astfel de scaun îți asigură  o bună susținere a coloanei și te scutește de durerile de spate și alte probleme ce pot apărea ulterior.

 

Conexiune stabilă la internet și router wi-fi

Cum spuneam mai devreme, munca de acasă se bazează în mare măsură pe activități on-line, așa că ai nevoie cel puțin de o conexiune la internet. Aceasta trebuie să fie stabilă și să aibă o viteză rezonabilă, care să-ți permită să comunici fără probleme în timpul întâlnirilor online.

De asemenea, foarte util este și un router wireless, care îți permite mai multă mobilitate, putând să te muți cu laptopul pe balcon sau în curte, dacă simți nevoie unui mediu de lucru mai aerisit.

 

Nu în ultimul rând, n-ar fi rău să îți păstrezi la îndemână și o ținută office, pentru că nu dă foarte bine să apari în ședințele online în tricou de casă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii