Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

WMF – gătește nemțește

Când ai ustensile de calitate, mâncarea iese parcă mai bine, iar timpul petrecut în bucătărie devine o plăcere.
WMF 3

Orice bucătar, amator sau aspirant la poziția de chef, își dorește o bucătărie cât mai bine utilată. Motivele țin de aspectul practic, în primul rând, și de… aspect în al doilea rând. Și parcă mâncarea e mai bună dacă preocuparea pentru calitate se regăsește atât în ceea ce privește alegerea ingredientelor, cât și a ustensilelor sau a aparaturii de bucătărie folosite la preparare.

Brandul german WMF e de ajutor în toate aspectele enumerate mai sus. Produsele sale, destinate preparării, gătirii sau servirii mesei și băuturilor sunt practice, frumoase și, da, mâncarea e mai bună pentru că plăcerea de a o pregăti e mai mare. Fondat în 1863, WMF se mândrește cu experiența acumulată, dar și cu inovațiile realizate de-a lungul timpului; și, când ești în activitate de peste 160 de ani, poți spune că ai făcut o tradiție și din inovație. Una dintre acestea este Cromarganul, materialul din care sunt realizate produsele WMF – un aliaj din inox care este ușor de curățat și își păstrează strălucirea pe toată durata vieții.

WMF este un brand trendsetter în materie de kitchen & home gadgets, dar care rămâne, prin calitatea sa, atașat de rădăcinile sale germane, care înseamnă preocupare pentru lucrul bine făcut. Pe lângă aspectul practic, calitatea, atenția la detalii și eleganța produselor WMF au un impact incontestabil asupra aspectului bucătăriei, făcând ca timpul petrecut aici să fie o adevărată plăcere.

În fiecare zi, peste 100 milioane de oameni din întreaga lume folosesc produsele WMF pentru a găti și servi cele mai bune preparate în propriile locuințe. WMF îți este alături la fiecare pas: când toci și amesteci ingredientele, când ai nevoie de vase dedicate pentru aragaz sau cuptor, când așezi masa sau la final, când savurezi un pahar de vin în compania unor oaspeți încântați de o cină reușită.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii