FacebookTwitterLinkedIn

Willy Dicu, CEO-ul Teilor susține că Brașovul nu a avut oscilații atât de mari, datorită strategiilor aplicate de companii și autoritățile locale.

“Am observat din partea autorităților o începere a accelerării de digitalizare. Sperăm să vedem această accelerare și în viitor. Modul de interacțiune cu autoritățile să fie cât mai digital”, subliniază executivul, care mai remarcă în zona Brașovului un “mix foarte interesant” în ceea ce privește consumatorii. “Am avut întotdeauna consumatori locali foarte bine documentați, care devin și mai bine documentați, și asta se poate vedea și în cifrele noastre care au crescut destul de mult. Și consumatorul local a fost mereu completat de consumatorii regionali”, explică Willy Dicu, adăugând că Brașovul are totodată și un turism sănătos, comparativ cu alte orașe care sunt sezoniere.

“Brașovul atrage turism și vara și toamna, și foarte mult iarna. Și mixul ăsta cumva de consumator local din ce în ce mai documentat, din ce în ce mai matur, plus consumatorul regional și turismul, pe noi ne-a făcut să avem foarte mare încredere în Brașov și asta a dus anul trecut la deschiderea celui de-al doilea magazin din Brașov”, continuă oficialul Teilor, companie parte din Grupul Teilor, care mai cuprinde și Teilor Invest Exchange și compania de intermediere financiară, Invest Intermed GF IFN.

Până la finalul anului Grupul are în vedere realizarea unui plasament privat de obligațiuni corporative cu o valoare estimativă de 45 milioane de lei.

“În ultimele două luni, suntem cu 25% peste nivelul de anul trecut, asta în contextul în care traficul este destul de limitat din cauza pandemiei. Modelul nostru de business ne ajută foarte mult”, mai spune Willy Dicu, în cadrul evenimentului Forbes Best Cities For Business – Brașov.