Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

WebhelpVoice |
|

WebhelpVoice: Webhelp România, noua generație de #BPO

Cum a devenit România un hub multilingv, cu 14 limbi utilizate în cadrul proiectelor și, ulterior, primul hub digital și în zona de Know Your Customer pentru grupul Webhelp.
Raluca Leonte- CEO Webhelp Romania

RALUCA LEONTE

CEO Webhelp Romania

Povestea operațiunilor Webhelp a început în anii 2000 cu 100 de angajați în România. Care este acum rolul României în structura organizațională a Webhelp?

De 18 ani, Webhelp România este o bază solidă pentru valorile și practicile Grupului și un puternic talent pool.  Suntem prima filială a Webhelp Grup care a devenit hub multilingv, cu 14 limbi utilizate în cadrul proiectelor și, datorită eforturilor noastre de digitalizare, primul hub digital și KYC, cu peste 300 de angajați doar în departamentul Digital. Prin intermediul mobilitătilor internaționale, România are acum reprezentanți în majoritatea structurilor de management din cele 29 de tări ale Grupului.

 

Care considerați că au fost cele mai importante trei momente ale evoluției Webhelp în România până acum?

Primul moment important în evoluția Webhelp România l-am trăit în 2010, atunci când echipă a depăsit numărul de 500 de angajați, devenind primul angajator francofon din România. În următorii 5 ani am continuat să creștem și, în 2015, eram peste 1500 de angajați, ne diversificam portofoliul de servicii și dezvoltăm departamentul Digital, cel ce avea să devină etalon în cadrul Grupului, marcând cel de-al doilea moment important din existența companiei.

A treia etapă definitorie a demarat în 2017 și reprezintă transformarea Webhelp România : change management-ul și-a făcut loc la nivelul tuturor structurilor noastre, am demarat un proces de repoziționare pe piată BPO locală și globală și am susținut mobilitătile internaționale.

Este o etapă interesantă și necesară : suntem deja o companie matură, cu o echipă de 2000 de oameni, în 4 orașe din România, Grupul are o puternică prezentă globală în 29 de tări iar eu insămi am revenit în echipa din România din două mobilităti internaționale ca Account Director la Paris și Site Manager la Lisabona. Procesul nu s-a încheiat incă, dar rezultatele arată că este un succes.

 

Ați venit la conducerea companiei în urmă cu aproximativ un an. Care a fost în ultimul an evoluția principalilor indicatori ai activității Webhelp România (cifră de afaceri, profit sau orice alt indicator pe care îl considerați relevant)? Care sunt estimările pentru acest an? Cum a evoluat numărul de angajați ai companiei și care sunt estimările pe termen mediu?

În plin proces de transformare și activând pe o piață concurențială foarte puternică, Webhelp România și-a ajustat strategia astfel încât, la finele anului 2017, înregistram o creștere a cifrei de afaceri cu 5 milioane de euro față de estimările inițiale și a echipei cu 240 de angajați.

Pentru anul acesta, estimăm o creștere a cifrei de afaceri cu 4,5 milioane de euro față de 2017, parțial sustinută prin dezvoltarea cu 50% a portofoliului de clienți locali. Creștere va aduce cu sine oportunităti de angajare pentru membrii comunităților în care suntem prezenți. 300 noi locuri de muncă vor fi create în sediile Webhelp din Ploiești, Iași și Galați.

 

Care sunt principalii clienți ai Webhelp la nivel mondial? Dar în România?

Webhelp furnizează servicii dedicate relațiilor cu clienții pentru peste 400 de mărci renumite, lideri în domeniile lor de activitate : Telecom, Retail, Travel, Fashion, Auto, Logistică sau E-commerce. La nivel global, Amazon, Easy Jet, Bouygues Telecom, Vodafone sau Marc Jacobs sunt doar câțiva dintre clienții Grupului.

Portofoliul de clienți Webhelp România numără nu mai puțin de 31 de nume, dintre care putem menționa: Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN și Eurostar.

 

Care sunt principalele puncte ale strategiei Dvs de management în acest an?

Transformarea digitală, inovația și dezvoltarea portofoliului de clienți locali răman componentele de bază ale strategiei noastre pentru anul în curs, întrucât putem oferi fiecărui client local expertiza noastră internatională, instrumente digitale dezvoltate și adaptate nevoilor lor și know-how solid în zonă de Know Your Customer.

Prioritar pentru noi este și ca tot mai mulți angajați Webhelp România să beneficieze de mobilităti internaționale, care să le ofere vizibilitate și o nouă perspectivă despre ceea ce inseamnă o carieră în cadrul Grupului.

 

Având în vedere experiența Dvs locală și internațională, care este sfatul pentru cei aflați la început de drum?

Tuturor celor aflați la început de carieră le-aș spune să nu subestimeze contribuția pe care o poate avea un job în industria BPO în evoluția lor profesională și personală. În ultimii ani, această industrie a evoluat foarte mult, oferind o plajă diversă de joburi ce presupun activități complexe, expunere multiculturală și oportunități reale de dezvoltare.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii