Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

How to Web 2019 va reuni peste 1.500 de participanți. Sean Ellis, cel care a definit cultura Growth Hacking, este unul dintre speakeri

Ediția de anul acesta a How to Web 2019, una dintre cele mai importante conferințe anuale de tehnologie și inovație din Europa, care va avea loc pe 30-31 octombrie, îl va avea printre speakeri pe Sean Ellis, unul dintre oamenii care au avut un rol transformator în cultura startup-urilor și ideilor inovatoare.
How to Web_II

El este fondatorul mișcării Growth Hacking la nivel mondial, autorul cărții „Hacking Growth” și fondatorul platformei online GrowthHackers.com. Alături de acesta, pe scena How to Web 2019 vor mai urca peste 50 de speakeri, care vor aduce în fața audienței tacticile și metodele de lucru care au dovedit un maxim de impact în creșterea afacerilor din tech.

Prin sistemul de metode de Growth Hacking, Ellis a contribuit la succesul unor companii ca Dropbox, Eventbrite sau LogMeIn. Totodată, el este fondatorul companiei Qualaroo printre ai cărei clienți se numără Uber, Intuit, Starbucks și chiar Amazon. Sean Ellis va susține o prezentare la How to Web 2019, dar și un workshop intensiv de o zi.

How to Web 2019 se adresează, timp de două zile, pentru oricine lucrează în dezvoltarea sau optimizarea produselor tech, pentru cei care lucrează în zona de growth, pentru antreprenori, investitori sau freelanceri din România care vor să aibă acces la mecanismele care au dovedit că pot transforma cu succes startup-urile în afaceri sustenabile și puternice.

Ideea de Growth Hacking despre care va vorbi Sean Ellis la conferința How to Web presupune accelerarea unei afaceri sustenabile prin experimentare rapidă în dezvoltare de produs, marketing și experiența de utilizare. Rețeta a fost folosită cu succes de startup-uri, dar și de companii medii spre mijlocii care au vrut să treacă la următorul nivel al dezvoltării. Metodele de Growth Hacking pot asigura o creștere sustenabilă și o scalabilitate sănătoasă, ceea ce poate duce, într-un timp scurt, la extinderea afacerilor în mai multe orașe și țări.

Organizatorii How to Web 2019 estimează că vor fi peste 1.500 de participanți în cele două zile ale conferinței. Tema de anul acesta este Better Products + Faster Growth.

Printre speakerii prezenți se numără: Bob Moesta, expert în crearea, dezvoltarea și lansarea de produse și servicii și co-autor al teoriei Jobs To Be Done, April Dunford, expertă în Product Positioning, cu peste 16 produse lansate la activ și autoarea cărții „Obviously Awesome”, și Sean Sheppard, Founding Partner la GrowthX și specializat în Product / Market Fit. Vor mai urca pe scena How to Web 2019 Carlos Espinal, SeedCamp, seed investor la peste 300 de early-stage startups, investitor în patru unicorni ai Europei și autor, Michael Perry, fondator la Kit, cumpărat între timp de Shopify și actualmente director de produs și product expert la Shopify, și Irina Scarlat, Head of Growth CEE la Revolut.

Conferința How to Web a fost lansată în 2010. A pornit ca o conferință dedicată startup-urilor și a ajuns unul din cele mai mari și importante forumuri de învățare din Europa Centrală și de Est. De la an la an a contribuit la adoptarea mentalității de startup în România și în această parte a Europei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii