Cautare




, Staff

Tech |
|

WatchShop.ro: românii vor aloca între 500 și 700 de lei pentru achiziții de ceasuri în ultimele două luni ale anului

Vânzările de ceasuri mass-market și mid-level vor crește în ultimele două luni ale anului, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă și cu începutul campaniilor de reduceri, potrivit WatchShop.ro, magazin online de ceasuri din România.
ceasuri shutterstock_383220994

În această perioadă, românii vor aloca între 500 și 700 de lei pentru achiziții de ceasuri pentru uz personal sau pentru a fi oferite cadou. Anul trecut, în lunile noiembrie-decembrie, cel mai achiziționat ceas pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, la prețul de 210 lei.

„Sărbătorile de iarnă au fost întotdeauna un moment propice achizițiilor de accesorii, atât pentru a fi oferite cadou persoanelor dragi, cât și pentru uz personal, iar ceasurile se află în topul alegerilor din această categorie. Din căutările și comenzile plasate de clienții WatchShop.ro,  observăm deja un interes foarte mare pentru ceasurile fashion și cele cu tehnologii noi, lucru ce ne indică o tendință în comportamentul de consum din ultimele luni ale anului, moment pentru care ne-am pregătit cu stocuri și colecții noi”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Adus în România în exclusivitate de WatchShop.ro, Sekonda va fi unul dintre brandurile vedetă din oferta magazinului în campania de reduceri de Black Friday 2018.

WatchShop.ro are un portofoliu de peste 15.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii