Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

VUNK, premiată pentru Orașul Minunilor la Romanian PR Award 2014

Joi seara, în cadrul celei mai importante ceremonii care premiază campaniile de comunicare naționale, trupa VUNK a obținut o diplomă de excelență pentru campania „VUNK în Orașul Minunilor”.
Cornel Ilie si Cristian Stan - manager VUNK

VUNK devine astfel primul reprezentant al industriei muzicale românești câruia îi este recunoscută munca în campaniile creative de comunicare, alături de marile agenții de publicitate.

Creată pe baza unei mișcări sociale anonime numită Orașul Minunilor, mișcare ale cărei valori sunt bunul-simț, apreciarea frumosului din lucrurile mici, cotidiene, și dorința de a face fapte bune în anonimat, campania a promovat cel mai mare concert al trupei intitulat „VUNK în Orașul Minunilor”, un concert – concept inovator multisenzorial, cu sunet surround și prelungirea spațiului de spectacol pe tavanul Sălii Polivalente.

Campania „VUNK în Orașul Minunilor” a fost nominalizată de juriul internațional al Romanian PR Awards la două categorii: Digital PR și Events.

„Suntem extrem de bucuroși și mândri că profesioniștii din domeniul de comunicare au fost impresionați de campania noastră. Aseară, VUNK a stat alături de cele mai importante nume din publicitate și este o recunoaștere foarte importantă pentru noi, fiind cea mai avizată competiție din acest domeniu. Le mulțumim că ne-au primit în lumea lor cu așa mare deschidere și că ne-au încurajat prin premiul oferit”, a declarat Cornel Ilie (foto stânga), liderul trupei VUNK. (În fotografie mai este prezent și Cristian Stan, managerul formației VUNK.)

Campania s-a desfășurat pe durata a patru luni și a înregistrat peste 400 de articole în presa scrisă și online, emisiuni radio-tv, având la momentul concertului o comunitate virtuala de peste 10.000 de persoane.

Prin campania Orașul Minunilor, VUNK a continuat premierele creative din industria muzicală românească: a fost prima trupă care a avut un videoclip 3D – 1000 ( în 2003), a introdus în show-uri tehnologie care permite participare directă a spectatorilor (brățări al căror semnal luminos se sincronizează cu muzica) sau prima campanie care să protejeze imaginea orașului (fara afișajul „barbar” – postere lipite în spații ilegale).

Liderul trupei, Cornel Ilie, a fost multiplu laureat în gala Romanian PR Awards, întrucit de-a lungul acestui ani a fost endorser în alte două campanii premiate: Samsung Electronics România & Digital Star Marketing & Starcom Mediavest Group – „Manifest pentru creativitate!” și AVON România & MSLGROUP The Practice – CSR4Women.

Mișcarea socială Orașul Minunilor își continuă activitatea militind pentru promovarea activităților care aduc bun simț, educă și fac fapte bune necondiționate de expunere comercială sau publică.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii