Vremea frumoasă din aprilie i-a „eliberat” pe români din „prizonieratul” televiziunilor. Pierderi de audiență au suferit și cele cinci televiziuni de știri. Acestea au avut o cotă totală de piață de 18,62% în mediul urban (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 1,2 puncte procentuale față de luna martie. Pe național, nișa știrilor a pierdut 0,9 puncte procentuale, atingând o cotă de 15,63%.
Antena 3, liderul nișei de știri, a suferit în aprilie cele mai mari pierderi de audiență comparativ cu martie. Dar poziția sa nu este afectată. În urban, audiența s-a redus cu 41.000 de telespectatori, iar pe național, scăderea a fost de 64.000. Se menține a treia televiziune în topul audienței urbane (la egalitate cu Kanal D – 191.000 de telespectatori pe minut) și a patra la nivel național.
România TV a gestionatul mai bine „întâlnirea” cu primăvara. A pierdut 24.000 de telespectatori pe național și doar 7.000 în urban. Ocupă locul 5 atât în topul audienței urbane cât și cel național.
B1 TV este a treia televiziune a nișei și a pierdut 11.000 de telespectatori pe național, respectiv, 2.000 pe urban, față de martie.
Digi24 a suferit pierderi moderate, câte 4.000 de persoane atât pe național, cât și pe urban.
Scăderi îngrijorătoare a avut Realitatea TV: 13.000 pe național și 9.000 în urban, față de martie. Audiența urbană a canalului Realitatea TV a ajuns la 34.000 de telespectatori pe minut, conform Kantar Media, sub Digi24, care a avut o medie de 41.000. Realitatea TV ocupă locul 14 în topul audienței urbane.