Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

HTSSVoice |
|

Delia Mandache, HR Director High-Tech Systems & Software: “Vom continua sa investim in produsele noastre DataKlas pentru a putea oferi clientilor nostri solutii mature, robuste si fiabile, cu un raport corect calitate/pret, astfel incat toate actiunile si proiectele noastre sa aiba un impact pozitiv la nivel de comunitate.”

Ne dorim să aducem inovație în această zonă pe partea de roboți industriali, pentru cresterea productivitatii in manipularea produselor farmaceutice și prin softuri care integreaza elemente de AI.
 aboneaza-te
IMG_5639

1.Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei dumneavoastră în acest an?

Principalele noastre obiective vizeaza consolidarea pozitiei pe piata romaneasca in zona de Healthcare Services, in care deja activam si avem clienti foarte puternici.

Ne dorim să aducem inovație în această zonă pe partea de roboți industriali, pentru cresterea productivitatii in manipularea produselor farmaceutice și prin softuri care integreaza elemente de AI pentru automatizarea proceselor care implica operatii manuale repetitive, pentru susținerea procesului decizional de business in analize (RPA, Cognitive Automation).

Un alt obiectiv este sa incheiem parteneriate de success cu tari din Europa de Vest, acolo unde am identificat oportunitati reale de expansiune. Ne dorim sa investim major in cresterea echipei astfel incat sa ne putem extinde international si sa ne majoram profitabilitatea cu minimum 10%.

2.Care sunt principalele repere ale activității companei/grupului în primele luni ale anului (cifră de afaceri, profit, investiții sau orice alt indicator pe care îl considerați relevant)?

Cum au evoluat acestea comparativ cu anul trecut și care sunt estimările pentru întreg anul?

In acest an am reusit sa reajustam  tintele de business  in functie de cererea din piata. Vom continua sa investim in produsele noastre DataKlas pentru a putea oferi clientilor nostri solutii mature, robuste si fiabile, cu un raport corect calitate/pret.

Ne dorim sa terminam acest an cu o cifra de afaceri de peste 24 milioane euro. Avem diferite solutii la care lucram, iar noile proiecte si clientii care ni s-au alaturat in acest an ne tin ocupati.

3.Care sunt previziunile privind activitatea companiei pe termen mediu?

In contextul crizei actuale, anumite segmente din piata de IT au crescut, iar altele au fost temporar inghetate, urmand sa fie reanalizate de companii in functie de noua conjunctura a pietei dupa contextul COVID.

Prin urmare, in aceasta perioada, mai mult ca niciodata, a trebuit sa tinem cont de cererile din piata si sa le integram in planurile noastre de viitor.

Vorbim despre solutii de e-commerce, telemedicina si nu in ultimul rand, pentru industria de retail in special, despre solutii de predictie inteligenta bazate pe tehnologii de tip deep learning.

Trebuie sa ne mentinem flexibili, sa actionam rapid si sa oferim clientilor nostri solutii care le aduc plus valoare.

4.Ce vă motivează să vă treziți în fiecare dimineață să faceți business în România?

Ne motiveaza sa stim ca toate actiunile, produsele si proiectele noastre au impact la nivel de comunitate. Vorbim mai degraba despre componenta “meaningfull” a industriei si anume, consumatorii si clientii au sansa de a functiona mai bine, de a-si eficientiza afacerile iar pacientii de a primi servicii mai rapide si mai calitative.

5. Ce i-ați recomanda unui tânăr care se pregătește să intre în profesie?

Cu siguranta nu e nevoie sa ai „planul pe urmatorii 5 ani” batut în cuie, însa este de ajutor sa stii incotro vrei sa te îndrepti daca in parcursul tau ti s-ar ivi toate oportunitatile la care visezi. Si daca stii acest lucru poti sa lucrezi la indeplinirea planului cu mult mai multă usurinta.

Le-as recomanda tinerilor aflati la inceput de drum sa aiba incredere in ei si sa-si faca un plan pentru urmatorii 2-3 pasi necesari de urmat in constructia carierei.

Sa isi dea voie sa greseasca si sa fie curiosi.

Curiozitatea este cuvantul cheie pentru fiecare nou inceput. Este esential sa caute si sa verifice informatii din surse diverse, sa puna întrebari, sa ceara sfaturi, sa cunoască cat mai multi oameni noi, iar procesul de invatare sa nu se opreasca niciodata. Cand inveti capeti incredere si poti trece la urmatorul nivel al carierei.

Surprinzator sau nu, primul lucru dupa care ne uitam la un candidat nu sunt neaparat cunostintele tehnice sau de IT ci atitudinea sa. Cautam oameni open-minded, flexibili, comunicativi, care sa poata lucra bine in echipa, pentru ca cele mai multe  proiecte ale noastre presupun activitatea in echipa.

Simtul responsabilitatii, sau asumarea, este o alta calitate pe care o cautam la viitorii nostri colegi. Daca unele abilitati se deprind cand vorbim despre calitati intrinseci, despre atitudine, este mult mai usor sa gasesti persoana potrivita pentru echipa, decat sa incerci sa il modelezi sau sa il adaptezi culturii tale interne.

6.Care sunt valorile companiei dumneavoastră?

Daca ar fi nevoie sa caracterizam HTSS in 3 cuvinte am spune: reliability, smart knowledge si passion.

Suntem o echipa pasionata de ceea ce facem, avem business know-how, ne mentinem la curent cu ultimele trenduri din piata, inovam cu pasiune cu scopul de a atinge obiective clientilor nostri, de a le reduce costurile. Avem incredere unii in ceilalti, ne respectam capacitatile profesionale, valorile in care credem si astfel ne putem focusa pe imbunatatirea continua a calitatii serviciilor.

7.Cum vă recrutaţi angajaţii în condiţiile crizei de personal calificat, cum îi pregătiţi şi cum le creşteţi performanţele? Cum vă asiguraţi de implicarea angajaților? Cum îi motivaţi?

Pretuim oamenii. Ii consideram un atu foarte valoros, poate cel mai valoros pe care il avem.

In conditiile actuale de piata, capitalul intelectual reprezinta un factor critic de succes, iar cumulul de cunostinte de care beneficiem de la colegii nostri ne-a conferit multiple avantaje competitive.

HTSS este o companie cu spirit antreprenorial, avem o rata de retentie mai mare decat standardul din piata. Acest lucru se intampla pentru ca oamenii isi pot construi la noi cariere, se simt motivati, au incredere in ei si sunt deschisi provocarilor.

Pe de alta parte, HTSS investeste in oameni: facem traininguri periodice, ne actualizam certificarile in functie de evolutia tehnologiilor si a cererilor din piata, recrutam studenti si chiar liceeni, am construit o academie interna pentru a tine pasul cu vizunea noii generatii.

8.Cum dezvoltaţi talentele din cadrul companiei dumneavostră?

Este foarte adevarat ca dezvoltam talente. Lucram intr-un mediu care le permite colegilor sa isi atinga maximul de potential alaturi de noi asigurandu-le astfel un parcurs profesional care se potriveste cu ambitiile lor.

Ne-am dat seama ca cea mai inteligenta investitie pe care o putem face este in oamenii nostri, in sustinerea acestora de a-si extinde cunostintele pentru ca stim ca astfel creste de fapt intreaga companie.

Doi dintre cei mai valorosi colegi din echipa noastra au venit ca stagiari si acum, in mai putin de 4 ani, au devenit team leaderi!

„Am simțit de la început că mentorii și colegii au o mare încredere în mine și acest lucru mi-a permis să învăț și să-mi duc cariera pe calea cea bună.” Silviu Cretu – Team Leader Programator PHP Projects.

9.Cum menţineţi echilibrul între viaţa personală şi cea profesională?

Work-life-balance este un concept intens dezbatut, mai ales in aceasta perioada de criza si munca desfasurata de acasa. Parerea mea este ca cel doua medii nu pot fi separare, sunt un intreg. Nu ai cum sa fii cateva ore fericit si alte cateva ore nefericit.

Este extrem de important sa iti placa ceea ce faci, sa simti ca descoperi lucruri noi si te dezvolti cu fiecare task indeplinit.

Cu siguranta avem nevoie de timp si pentru sufletul nostru, iar felul in care impartim timpul mentine echilibrul intre viata personala si cea profesionala.

HTSS a venit in intampinarea angajatilor si a implementat programul flexibil, care presupune distributia celor 8 ore de munca dupa un model discretionar.

10.Care sunt influenţele şi efectele digitalizării și al celei de a patra revoluţii industriale asupra companiei dumneavostră?

Digitalizarea creeaza valoare adaugata intr-un ritm accelerat, iar noi, ca si companie de IT suntem driverii acestei cresteri intrucat venim in intampinarea clientilor cu solutii flexibile, usor de integrat cu alte sisteme, solutii care scad costurile si economisesc timp.

Sa fii agil este obligatoriu in contextul digitalizarii.

HTSS, in criza cauzata de COVID – 19, cand a fost foarte clara nevoia clientilor de a anticipa trendurile de vanzari in vederea unei aprovizionari eficiente, a oferit o aplicatie bazata pe tehnologii Deep Learning.  Aceasta solutie face posibila anticiparea varfurilor de vanzari din perioada urmatoare pentru a reduce situatiile de out-of-stock, prezice eventualele descresteri ale vanzarilor pentru a minimiza suprastocul si nu in ultimul rand, care poate sa optimizele fluxurile de comanda. In plus, solutia noastra poate ajuta in timp real departamentele de marketing si merchandising prin analiza si predictia comportamentului clientilor atat in spatiile fizice cat si in online.

Apoi, pentru ca a crescut cererea pentru crearea de magazine online, HTSS a pus la punct pentru clienti o versiune de e-commerce web-based care poate fi accesata si administrata de oriunde exista o conexiune de internet si de pe orice tip de terminal, inclusiv terminale mobile. Vorbim aici despre DataKlas e-Commerce Standard: solutia pentru farmacii online, ce poate fi functionala in doar 4 zile. HTSS este leader pe piata solutiilor software pntru farmacii (peste 30% market share) si pentru a ne consolida pozitia in piata a trebuit sa fim flexibili, sa fim cu un pas inaintea pietei si sa intampinam nevoile clientilor farmacii de a-si extinde relatia cu pacientii la nivel online, un mediu sigur atat pentru pacienti, cat si pentru farmacisti in aceasta perioada.

Faptul ca avem clienti in UK, unde digitalizarea este mai avansata, ne-a prins bine pentru ca incepand cu aceasta perioada de criza am avut posibilitatea sa

oferim clinicilor medicale o solutie de telemedicina, le-am oferit medicilor posibilitatea de a fi alaturi de pacientii lor de la distanta.

Statisticile ne arata ca tot mai multe companii se digitalizeaza, deschiderea persoanelor de decizie pentru automatizarea muncii este din ce in ce mai mare, fapt care ne obliga sa inovam in permanenta pentru a aduce cat mai multe beneficii clientilor nostri.

Desi suntem o companie dezvoltatoare de soft, pozitionarea noastra este mai degraba de integrator pentru ca oferim clientilor de la consultanta de business pana la solutii integrate, oferind si infrastructira tehnologica adecvata pentru a le asigura competitivitatea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii