Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Volumul de publicitate TV a crescut cu 8% în primele 9 luni ale acestui an

În primele nouă luni ale acestui an, piața TV din România a livrat un volum de audiență pentru clienții publicitari mai mare cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut.
televiziune buna

Cele 59 de televiziuni cuprinse în sisitemul național de măsurare și monitorizare a audienței TV din România au furnizat un volum total de 1.513.336 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2015. Bugetul de audiență este mai mare cu 8% față de cel din aceeași perioadă a anului 2014. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points –  clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

Pro TV este televiziunea care a furnizat cel mai mare volum de audiență: 350.558 GRP’30 target comercial, în creștere cu 13,7% față de anul trecut. Volumul de audiență livrat de Antena 1 este la nivelul anului trecut: 294.085 puncte de audiență pe targetul comercial (scădere de 0,3%). Pe locul trei în topul publicității se află Kanal D, cu un buget de 155.889 puncte de audiență (target comercial), în creștere cu 20,4%.

CITEȘTE: „HAIDEȚI ÎN TEAM BUILDING”!

Printre televiziunile care au înregistrat creșteri ale volumelor de audiență pentru reclamele difuzate s-au numărat: Acasă TV (29%), Antena 3 (16,5%), Național TV (15,6%), România TV (34,3%), Antena Stars (10,4%), Pro Cinema (32,7%), History Channel (47,7%), Disney Junior (51,6%), Paramount Channel (3.357%).

Televiziunile care au suferit scăderi ale bugetelor de audiență au fost: Prima TV (-8,3%), B1 TV (-10,8%), Realitatea TV (-29,5%), TVR 1 (-25,4%), Euforia TV (-25,6%), DIVA (-16%), Kiss TV (-18,6%), Sport.ro (-13,2%) și Discovery (-13,3%). 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii