
Cele 59 de televiziuni cuprinse în sisitemul național de măsurare și monitorizare a audienței TV din România au furnizat un volum total de 1.513.336 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban), în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2015. Bugetul de audiență este mai mare cu 8% față de cel din aceeași perioadă a anului 2014. (Pe baza punctelor de audiență – Gross Rating Points – clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Pro TV este televiziunea care a furnizat cel mai mare volum de audiență: 350.558 GRP’30 target comercial, în creștere cu 13,7% față de anul trecut. Volumul de audiență livrat de Antena 1 este la nivelul anului trecut: 294.085 puncte de audiență pe targetul comercial (scădere de 0,3%). Pe locul trei în topul publicității se află Kanal D, cu un buget de 155.889 puncte de audiență (target comercial), în creștere cu 20,4%.
CITEȘTE: „HAIDEȚI ÎN TEAM BUILDING”!
Printre televiziunile care au înregistrat creșteri ale volumelor de audiență pentru reclamele difuzate s-au numărat: Acasă TV (29%), Antena 3 (16,5%), Național TV (15,6%), România TV (34,3%), Antena Stars (10,4%), Pro Cinema (32,7%), History Channel (47,7%), Disney Junior (51,6%), Paramount Channel (3.357%).
Televiziunile care au suferit scăderi ale bugetelor de audiență au fost: Prima TV (-8,3%), B1 TV (-10,8%), Realitatea TV (-29,5%), TVR 1 (-25,4%), Euforia TV (-25,6%), DIVA (-16%), Kiss TV (-18,6%), Sport.ro (-13,2%) și Discovery (-13,3%).