Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunea Universal Channel a pierdut publicitate după ce a fost scoasă de pe RCS&RDS

Pro Cinema, liderul nișei televiziunilor de filme, a înregistrat în primul trimestru al acestui an o creștere a volumului de publicitate cu 45,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. AXN și DIVA a suferit pierderi de audiență.
Universal_Channel.jpg

Segmentul televiziunilor de filme a fost dominat categoric, în primele trei luni ale acestui an, de Pro Cinema, televiziune a grupului Pro TV S.A., care a livrat 9.419 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul este mai mare cu 45,5% față de anul 2014. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Pentru concurența lui Pro Cinema, începutul de an nu a fost prea bun în vânzările de publicitate. AXN, canal aparținând companiei Sony Pictures Television, a furnizat clienților publicitari 6.366 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 15%. La rândul său, DIVA a suferit o scădere de 40%.

Livrările de audiență pentru spoturile difuzate de Universal Channel s-au prăbușit cu 77,4% față de primul trimestru din 2014. Motivul: la începutul acestui an, televiziunea a fost eliminată subit de pe rețeaua RCS & RDS. De altfel, reprezentanții Universal Channel au anunțat că se vor retrage în această lună de pe piața românească.

Acasă Gold, televiziune aparținând Pro TV S.A., a avut o creștere a volumului de audiență de 8%.

În ciuda acestor mișcări pe segmentul televiziunilor de filme, volumul de audiență s-a menținut la nivelul anului 2014, înregistrând o ușoară creștere de 3,4%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii